неделя, 15 април 2012 г.

30-дневно предизвикателство: картичка № 3


Не бих могла да ви покажа картичка с великденска тематика - наоколо не се мяркат нито яйца, нито зайци, поне не и под формата на материали за картички. Вместо това - тази картичка за някой специален приятел, която, между другото, много се чудих дали изобщо да публикувам... Но пък ето че открих  първият (положителен) ефект на предизвикателството - качественият контрол и стремежът към перфекционизъм са силно занижени. Днес трябва да има публикация и това дали картичката е достатъчно хубава, няма никакво значение.

Между другото, вчера някой коментира, че публикуваната картичка не била кой знае какво. В първия момент леко се притесних, после се засмях, защото осъзнах, макар и с известна доза самоирония, че най-после някой формулира лайт-мотивът на този блог. През цялото време се опитвам - чрез всички публикации тук да внуша едно нещо: забравете за перфекционизма, забравете за стремежа да впечатлите някого на всяка цена. Бъдете себе си, творете, развивайте се. Забравете за крайния резултат и се насладете на процеса. Осмелете се да бъдете несъвършени и се радвайте на несъвършенството си.

Аз всъщност наистина искам моите картички да не бъдат "кой знае какво" - искам обаче да са направени с вдъхновение и усмивка. Искам това, което правя, да ми носи удоволствие, да ме показва такава, каквато съм. Не искам да губя часове в направата на една картичка, не защото в това принципно има нещо лошо, а защото това не съм аз. Искам да правя картичките си с лека ръка, буквално на един дъх. Искам да са стилни в семплостта си. Искам те да са вдъхновени, не впечатляващи.

P.S. Щях да забравя... Христос Воскресе, приятели! Бъдете здрави и се радвайте на живота :)

15 коментара:

Addii каза...

Честит празник Тони!
Много съм съгласна с написаното от теб!
Поздрави!

Miss Emerald каза...

Тони, съгласна съм с теб, но лично за мен твоите картички са и впечатляващи, защото много умело умееш на един дъх, с лека ръка да направиш картичка, която да впечатли със семплостта си, дълбоко вложени чувства и визия, която й придава една особена характерност! Да не говорим колко ти се възхищавам на умението за съчетаване на дизайнерски хартии и елементи. И да не говорим пък колко често, да не кажа винаги, твоите картички предизвикват не само усмивка, но и една лекота, която ме е зареждала с много позитивизъм!

Анонимен каза...

Miss Emerald го е казала много точно и аз смятам, че твоите картички са наистина направени с лекота и са съвършенство ( поне за мен ). Не че съм кой знай какъв разбирач, но от това, което съм виждала в мрежата мога смело да твърдя, че няма други по - изпипани и весели картички от твоите. Да знаеш не случайно всеки ден, когато съм пред компа и разглеждам в нета картички, покани и реклами - първото блог което отварям е твоят. И повярвай, наистина е така.
Весел Празник и от мен.

Handmade_by_MaDe каза...

Не знам защо си се съмнявала дали да я публикуваш...на мен много ми харесва. И тази както и голяма част от другите ти картички са прекрасни и точно с изчистеността си са толкова красиви и вдъхновяващи…:)
Во истина возкресе!
Желая ти светъл и спокоен ден!

Диляна каза...

Писах, писах, а то взе, че не се изпрати... ще се опитам да перифразирам.

Тони, твоите картички са всичко друго, но не и "не кой знае какво". Всъщност какво изобщо значи това? Представата за красиво или грозно, хармонично или хаотично, кой знае какво или не кой знае какво е напълно субективна. Да откриеш обаче себе си във всеки един аспект от живота - от професионалната реализация през душевната хармония до правенето на картички е едно от най-хубавите неща. При теб последното се вижда само от първата страница на блога ти. Аз се успокоявам, че все още не съм открила себе си с факта, че съм на 23, но май вече е време :-) Истината е, че хобито, каквото е правенето на картички за повечето от нас, трябва да бъде правено с лекота, за да си починем, да се откъснем за малко от ежедневието си или просто за да създадем нещо красиво. Ако това нещо се превърне в дълго, няколко часово премисляне на концепцията, слагане на още и още елементи с цел картичката ни да стане "най-най", за да се докажем дори ако щеш само пред себе си, хобито се превръща в нещо съвсем различно...

Честито Възкресение Христово :-)

Анонимен каза...

Весел празник,Тони! :)
Моето мнение е,че твойте картички са изключително впечетляващи със своята семплост. При теб ги няма хилядите цветя,печати,хартии и т.н. на една картичка.Твоят стил вече си е изграден и това е и твоята отличителна черта-семплото.
Аз имам един въпрос - какво става с тефтера,за които си записвахме ред. Понеже съм от записаните и бих желала да знам до къде е стигнал,за да знам кога долу-горе да го очаквам! Мисля,че това ще е полезно и за другите,които чакат реда си! :))
Поздрави,Yellow_
:))

Toni каза...

Рядко ми се случва да не мога да намеря думи, но в случая се чувствам точно така. Когато някой казва толкова мили неща, радостта ми се смесва с голяма доза притеснение. Определено трябва да се науча да приемам комплименти. Благодаря ви! Благодаря ви от сърце за това, че не само сте тук, но и затова, че обогатявате всяка една публикация по неповторим и уникален начин.

Yellow_, ако погледнеш в дясната странична лента на блога в раздела "Бързи връзки", ще видиш публикацията "Предай нататък - участници и правила". В нея можеш да видиш докъде е стигнал бележникът, както и да разгледаш направените досега страници - има линкове срещу името на всеки участник.

dani's cards каза...

Тони,днешната ти картичка за мен е най красивата до момента. Не знам как изобщо си се чудила дали да я публикуваш?! Уникално красива и същевременно много изчистена!Бих искала моите картички да са толкова прекрасни като твоите!Момичетата преди мен са написали доста неща и не искам да се повтарям,но пак да кажа ,че си вдъхновител за повечето от нас!Благодаря ти!
Весели празници и от мен!

kami_bonbona каза...

Тони картичката ти е много вдъхновяваща, съгласна съм с Дани напълно- най-красивата. Моля те продължавай с такива картички...
Весел празник!

Елена каза...

Весел празник!
На мен картичката много ми хареса. Не мога да определя кое точно ме грабна веднага в нея, но е е факт - нещо ме привлече в момента, в който я видях. Така че смело напред с картичките,правени на един дъх:)

Toni каза...

Между другото, и друг път съм забелязала, че картички, които на мен не ми допадат кой знае колко, събират положителни коментари, когато ги публикувам тук. Затова и не се доверявам кой знае колко на моя си качествен контрол :))
Още веднъж ви благодаря за хубавите коментари!

Unknown каза...

Воистина Воскресе Тони! Бъдете много здрави и щастливи!
Картичката е чудна и ти винаги си правила много красиви картишки така, че успех в проекта, а ние ще ти се радваме :)
Сърдечни поздрави :)

Te4eto каза...

Воистина воскресе!
Аз бях черната овца с репликата "не е кой знае какво" и хич няма да се отмятам. Ще се съглася естествено, че е субективно и ще кажа, че днешната ми харесва повече от вчерашната и че не съм фен на безразборното хвалене и че се хващам от време на време че и аз хваля някои неща повече отколкото заслужават (увлечена от всеобщия тон) и че в никакъв случай не съм искала да те притесня, ама в никакъв случай!!!
Мисля, че мога да меря и твоите картички с моя аршин, а към себе си съм доста строга (понякога) и естествено си обичам всички творения, но някои повече! :-)

Toni каза...

Te4e, виж този твой коментар как ми даде повод за цяла публикация:))
Естествено, че няма да се отмяташ. Аз ти благодаря за него. Хич не ми харесва идеята за безразборното хвалене, ама хич - искам тук да сме искрени, спонтанни и верни на себе си. Така че приветствам всяко по-различно мнение.

Ева, благодаря ти!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

На мен картичката ми харесва, а публикацията..- много.
Между другото..аз харесвам картичките ти тъкмо защото..не са нищо особено. Изглеждат, сякаш и аз бих могла да ги направя съвсем същите. Но..знам,че не е така. В твоите картички, живееш тъкмо ти с твоята прецизност, с умението ти да балансираш елементите и композициите ти, които са толкова семпли и в същото време дълбоко осмислени..
Искаше ми се и аз да можех да правя такива..нищо особено картички..
Може би з атова не спирам да им се възхищавам на твоите..

А за похвалването..аз съм от хората, които ценят скромността, но осъзнават,че не е особено положително качество в днешно време. Смятам,че е добре човек да си дава реална сметка за нещата, които прави..
УСПЕХ, Тони!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...