четвъртък, 19 април 2012 г.

30-дневно предизвикателство: картичка № 7 и телевизионния дебют на картичките ми


Успешното приключване на първата седмица от предизвикателството, е чуден повод да разглася на всеослушание телевизионния дебют на картичките ми. Снощи Роро - бившият водещ от ММ, подари по една от тях на гостите си в предаването "Черешката на тортата" по Нова телевизия.

Между другото, май не съм споменавала тук, но през последните години почти не гледам телевизия - не знам дали би се събрал и час за цяла седмица. "Черешката на тортата" обаче е изключение - откакто започна предаването и съм си у дома вечерта, го гледам неотклонно. Сигурно, защото много обичам да ям :))

Както и да е - факт е, че това е едно от малкото предавания, които ме радват. Та когато Мария - LaMartinia преди известно време ми писа, че са снимали в Gastronome и Роро е харесал от моите картички за гостите си, се разсмях с глас - от удоволствие, изненада и радост. И това, ако не е съдба, си казах - моите картички в точното предаване.

До последния момент обаче не знаех дали моментът с картичките ще се превърне в част от окончателния вариант на предаването. И, между другото, освен че споменах в блога, никой друг не знаеше. Въпреки това снощи се настаних пред телевизора с голяма доза очакване, нетърпение и вълнение. Когато видях прекрасната Мария в магазина й, сърцето ми вече съвсем се разтуптя. Видях и картичките си. Хаха, честно ви казвам, изобщо не можех да повярвам на очите си. А когато накрая Роро ги подари на гостите си, щях да умра от кеф. Съвсем сериозно - толкова бях щастлива. Не че мога сега да дам някакво разумно обяснение защо, но се чувствах така, сякаш картичките ми са заживели свой живот и аз гордо-гордо ги наблюдавам отстрани - като майка патица до патета си, които изведнъж започват да плуват уверено. Ей, много готин момент.

Та това е - похвалих се :)


22 коментара:

krasi_mm каза...

Тони, всеки би се зарадвал на твоите произведения на изкуството:)

Успех!

Miss Emerald каза...

Тони, първо да не забравя накуп да кажа, че и мъжката картичката, и вчерашната и днешната са безкрайно сполучливи и красиви, но всъщност не съм очаквала друго от теб!
Сега, за Черешката. Това е любимото ми предаване и задължително се старая да съм готова с вечерята до започването му и ако не мога да седна да го изгледам, поне да попоглеждам и да слушам, тъй като дъщеря ми точно тогава решава, че трябва да се катери по мен, да си играем и т.н. Снощи обаче някои от началните моменти изпуснах. И сега разбирам, че точно най-важния съм пропуснала. Видях купуването на сокчето от бъз, но съществената после част съм изпуснала и когато накрая Роро поднесе картичките ме хвана яд, че така не са ги снимали хубаво! Добре, че сега спомена кога всъщност е бил сюблимния момент и естествено прегледах наново епизода, за да мога да се насладя и аз. Сигурна съм, че за теб е страхотно, неповторимо и повече от приятно като изживяване! Пожелавам ти и занапред да не спираш да изпитваш подобни чувства от едни толкова приятни емоции!

Анонимен каза...

Браво, Тони! Няма как изживяването да не е страхотно, ти имаш прекрасни картички! Желая ти успех във всичко, което правиш! Деси

Анонимен каза...

Тони,всеки би се зарадвал на прекрасните ти творби! Сигурна съм! :))

Маги каза...

Много хубава картичка си направила отново, Тони. И вчерашната много ми хареса. Аз, когато мога следя "Черешката на тортата". Таз седмичната компания е много приятна. :) Снощи заради домакинска работа не успях да гледам цялото предаване, но моментите с твоите картички, не ги пропуснах. :) Всеки на твое място би се чувствал като теб. Няма нужда от разумно обяснение. Успехи и занапред!:)

Анонимен каза...

Тони, тази картичка е направо един малък разкош :-) Много изпипана и красива. А, за " Черешката на тортата ", ако знаеш само с какъв интерес и нетърпение очаквах вечерта с Роро, за да видя твоите картички. Много ми харесват да знаеш.

Maria каза...

Гледам "Черешката" и снощи също :)
Поздравления най-сърдечни от мен!

bejko каза...

Отново чудесна картичка!А относно ТВ дебютът им ,гледах само момента в който Роро ги закупи!И може да ти се стори странно но веднага ги познах и казах "Това са картичките на Тони".Следващата част от предаването го пропуснах по домакински причини,но ще го гледам при удобен случай.Радвам се много за теб и ти пожелавам това да е едно успешно начало в тази насока.Ти определено го заслужаваш!:)

От mjoy каза...

Аз като ги видях още и си помислих, че са твоите картички!!! :)

kenli каза...

Много се зарадвах за теб!!! Това е невероятно признание, защото картичките ти бяха поднесени по много мил начин и с чувство! Дай Боже, всекиму - както се казва! Поздравления за всички картички, които си направила до тук, знаеш че много ги харесвам и по- специално твоята "запазена марка". Ще ги позная измежду хиляди други. Поздрави!

FanyCraft каза...

Няма нужда да се повтарям и да казвам, че харесвам творчеството ти изключително много :)Поздравление за предаването - имаш пълното основание да се хвалиш и да си щастлива :)Много рядко гледам телевизия, но след като прочетох анонса в блога ти, гледах предаването специално :)За мен най-голямата награда е, когато видя предизвиканата радост, донесена от нещата които правя. Мисля, че всички видяхме радостта, която донесоха на гостите на Роро твоите картички, така че - радвай се и ти! :)Поздрави!:)

Диляна каза...

С целия този апел на Роро да подкрепяме българското, появата на твоите картички дойде точно на място :-) Сигурна съм, че всички гости наистина са се трогнали от този жест :-)

Картичката е чудесна!

Addii каза...

Прекрасна картичка отново!Чудесна е!
Няма начин да не се почустваш така щастлива всеки се чувства така ,когато му ценят и харесват нещата ,които прави.При мен винаги е така..при продажбата на всяка една картичка и даже фибичка, някой не ме разбират ,защото мислят само от материалната страна ,но за мен е по-важно че се оценя труда ми и старанието ,което полагам.И след доста картички и разни други нещица,това чувство е все толкова силно .

Ivolina каза...

Тони, и аз съм голям фен на Черешката и като видях твоите картички веднага ги познах. Много се радвам, че ги оцениха и ги показаха в любимото ми предаване.
Вярвам ти за чувствата на гордост, които си изпитала и считам, че имаш пълно право на тях.
Като почна тази седмица реших да прочета повече за Милица Гладнишка, за която знаех малко. Не гледам родните сериали. Намерих страницата и във ФБ и се оказа, че тя е последовател на страницата на Картичкофурии там. Стана ми много приятно, все едно че на мен е станала приятелка.
Много ми харесва новата ти иницатива. Пред 3г съм го правила тоя 30 дневен маратон. Беше много приятно.

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Тони, честита радост!Не съм гледала предаването (и з рледам изключително рядко ТВ и..основно Лека нощ деца :) ), но като прочетох поста ти..със сигурност ще го гледам..
Картичките ти са толкова стилни и красиви,че не вярвам да има някой, който да не ги харесва и оценява, за това е напълно естествено да си доволна от признанието, което получаваш за тях. Сигурно е страхотно изживяването и...изобщо не е нужно да се обяснява логично :)
УСПЕХ!!
А картичките ти са прекрасни. Разглеждам ги с голямо удоволствие.
Между другото..идеята с 30 дневния маратон е ..разкошна..Пожелавам ти време за да реализираш всичките си идеи..

dani's cards каза...

Тони, ти си черешката на картичките!:-))
А днешната картичка е разкошна!

Handmade_by_MaDe каза...

Видях само момента,в който Роро ги подаряваше,но това беше достатъчно,за да ме усмихне,защото без да знам,знаех на кого са...зарадва мен,а си представям твоето удоволствие :) /от стъпките на патетата :D/.
А днешната картичка е изключителна...отново!
Поздрави и хубава вечер!

Toni каза...

Ако знаете колко съм благодарна, че станахте част от радостта ми. Че мога да споделя и това да ми донесе още повече радост и удовлетворение.
Изпращам на всички ви много целувки!

Svetla * каза...

Поздравления Тони ! Картичките ти са прекрасни ! Трябва да бъдат видяни на много повече места от едно телевизионно предаване ;) Само като описваш емоцията си мога да си представя колко много си се зарадвала :) Продължавай все така да ни вдъхновяваш с творенията и с идеите си !

Maria Tchotcheva каза...

Колко жалко, че вчера пропуснах Черешката, много ме е яд. Поздравления! И тази картичка е чудесна :)

Bo каза...

Какво щастие!!!
За съжаление съм пропуснала този епизод, но какво от това?! От твоята публикация усещам толкова силно гордостта, щастието и радостта, че се вълнувам страшно много, заедно с теб!
:)

Ariadna каза...

Тони, честито за телевизионния дебют на картичките ти! Аз хванах само момента с изненадата и бях впечатлена, че нещо подобно въобще се случва! За съжаление не са много хората, които биха изненадали гостите си с картичка. Радвам се, че твоите прекрасни картички са зарадвали гостите на Роро! А картичката, която ни показваш днес е много романтична, но пък отново твоя :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...