четвъртък, 9 юни 2011 г.

Да поговорим за... Бижутата на Ася

Отдавна обмислям идеята в блога да каня гости - стига съм ви досаждала само с моята персона :)) На пръв поглед - нищо по-лесно от това. На мен обаче ми се искаше гостите - поне в началото, да не са от обичайното ни блог-общество. Дълго време не ми хрумваше нищо интересно. После обаче открих Етси и това, че там има български отбор. Също толкова бързо разбрах, че в този отбор участват интересни и забавни личности - всяка от тях със свое собствено хоби и уникални продукти. В този момент разбрах, че търсенето ми е свършило и че първият гост в тази рубрика ще е именно творец от българското етси-общество.



Едно от първите неща, които ме впечатлиха там, бяха бижутата на Ася. Наистина се влюбих в тях моментално и изобщо не се поколебах да я поканя за свой първи гост. Тя пък откликна толкова радушно и направи всичко, за което я помолих, толкова бързо и точно, че за мен "работата" и общуването с нея бе истинско удоволствие. Благодаря ти, Ася!

А сега нека сама ни разкаже за себе си


Казвам се Василена, но повечето хора ме знаят на малко име - Ася. Родена съм и съм живяла в София през по-голямата част от живота си. Преди осем години се омъжих за американски войник и оттогава живея в САЩ. Имаме 4 годишен син, когото обичам повече от всичко на света. Имам разнообразни и много хобита и предполагам, че причината е непрекъснатата ми жажда за знание. Обожавам да чета книги, практикувам няколко спорта, голям почитател съм на изкуството във всичките му аспекти и черпя мъдрост от древните философи.

Какво биха казали за теб приятелите ти?
Ха…..това май трябва тях да попиташ, но съм сигурна, че за едно определение всички ще са в съгласие - екстравагантна. Аз гледам на света, живота и хората под доста по-различен, дори бих казала необичаен ъгъл от останалите. Аз вярвам, че съм много стар дух, носещ със себе си знанието и мъдростта, придобити през много минали животи…..

Как протича обикновено един твой ден?
Нямам обичайно ежедневие, но ако трябва да синтезирам, е това: сутрин след събуждането си подготвям сина си за детска градина, после си приготвям кафето и сядам на компютъра да видя какво е движението там. На обяд прибирам сина си и сядаме да ядем. Слад като го сложа да спи, ми остава малко време да се занимавам с хобитата си. После се прибира съпругът ми и от там вечеря и време, прекарано със семейството. Когато заспят, е време за каквото друто имам нужда.

Кое е любимото ти време през деня?
Късно вечерта, след като синът и съпругът ми заспят - тогава имам време за себе си.

А за какво напоследък не намираш време?
Ох, за всичко…..напоследък ме озарява мисълта, че имам нужда да се клонирам. Бих искала да съм три - една да чисти, готви и да се грижи за домакинството, втора да прекарва време със семейството и трета да се занимава с всичките ми хобита.

Какво забавно или интересно нещо ти се е случило напоследък?
Задай ми този въпрос след месец - в момента се приготвяме за голямото преместване от източния обратно на западния бряг. Говоря за 2 седмици пътуване и посещаване на места, на които не сме били никога преди. Освен това ще се видя с приятелка от детството с която не сме се виждали от 9 години. Така че интересното ми предстои….


Кога и как започна да правиш бижута?
Започнах да правя бижута преди 3 години. Всичко започна с една гривна, която имах от много дълго време, направена от евтини материали, която не можех да нося повече заради износения й вид. Понеже много си я харесвах, реших да си набавя качествени материали и да си направя нова, подобна на старата…и ето така се започна.

Кога откри Етси? Какво те задържа там? С какви предизвикателства се сблъскваш?
Мисля, че открих Етси преди 4 години и имах за продажба други неща, но някак си не ми идваше от сърце. Това, което ме задържа там, е, че нямам никакви отговорности по поддръжката на магазина, сайтът има вече утвърдено име, пък и от обществото на Етси получавам подкрепа и научавам как да развия бизнеса си. Предизвикателсвото там е да стана забележима, тъй като сайтът е пренаселен от магазини, Етси няма собствена рекламна кампания и собствениците на магазините сами трябва да намерят начин да се рекламират.


Кое те отличава от останалите в твоята област? Към какво се стремиш? 
Кое те вдъхновява?
Всяка отделна личност изразява себе си по единствен по рода си и уникален начин. Това че моите бижута са израз на моята уникалност, ме отличава от останалите. В краткосрочен план бих желала да намеря време да дам живот на всички мои проекти, нарисувани в скицника ми. В дългосрочен план стремежът ми е да си създам име и моя собствена марка. Що се отнася за вдъхновението, аз черпя моето от природата и музиката - и двете ми носят духовния покой, нужен ми да творя, а природата ми разкрива най-прекрасните комбинации от цветове, които съществуват.

И последно - какъв съвет би дала на хората, които тепърва откриват своето хоби и искат да се развиват в тази област?
Да не се отказват. Нужно е време, упорство, постоянство и дори малко инат. Хубавите неща се случват бавно. Но най-важното е да го правят, защото им е на сърце, а не само за пари.

**************************************************************

Прекрасните бижута на Ася може да откриете в Assia Designs

12 коментара:

Addii каза...

Тони,много интересна гостенка и уникални бижута.Изключително приятно ми беше!
Хубав и спорен ден!

Miss Emerald каза...

Тони, много хубава идея, а първата ти гостенка ми хареса много! Както заради прекрасните бижута, които създава, така и заради някои отговори на въпроси, в които открих малка частица от себе си! Хи-хи и аз бих искала да се клонирам по същия начин като Ася, но за съжаление това е само един блян, който в момента е неосъществим! Благодаря и на теб, и на нея за интересната публикация, която се е получила и с нетърпение ще очаквам следващия ти гост!

bellnell каза...

:)Тони, много съм очарована от госта и начина на представянето му.Нещата на Ася са много нежни и ефирни личи, че са направени с много чувства и опит.Много ме заредихте и двете,за което страшно благодаря!Успех и много + емоции!

Unknown каза...

Тони,благодаря ти,че ни запозна с Ася!Интересна личност и творец,желая и много хъс ,късмет и упорство за постигане и реализиране на мечтите и,а на теб ,да откриваш все така интересни и запомнящи се хора!Слънчев и спорен ден от мен :)

КаРи каза...

Тони, много хубава инициатива и определено - интересен първи гост.

Бижутата са много нежни и... във всяко открих някаква емоция.

На Ася пожелавам повече време и незабравимо пътуване. Интересното винаги предстои :-))

Lina каза...

Тони права си - бижутата на твоята гостенка са прекрасни и уникални и нежни. Поздрави и на двете ви и творческо вдъхновение!

Cvety каза...

Първата ти гостенка наистина е интересна личност - не само заради, красивите и нежни бижута, но и като цяло. Не че някой се е съмнявал в избора ти на гости :)
желая и на двете ви колкото се може повече осъществени мечти!

kami_bonbona каза...

Както и очаквах, страхотна публикация, страхотна гостенка, страхотни бижута...Беше ми много интересно да прочета от първата до последната буква :)
Поздрави!

Le каза...

Много харесвам такива инициативи и представяния, толкова са увлекателни.
А Ася я познавам от Етси, по-точно познавам и много харесвам бижутата й, всъщност никога не съм се замисляла кой ги прави, какъв човек е и какво го вдъхновява, достатъчно ми е било да гледам снимки...обичам снимките й.
Радвам се, че я представи обаче, интересно ми беше...и показва гледна точка... и малки 'хапки' от нейната реалност!

Hristovica каза...

Страхотно,Тони!

Маги каза...

Много интересна гостенка, Тони. Страшно красиви бижута!

faima каза...

Много интересно представяне, още повече захаресвах Ася:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...