вторник, 7 юни 2011 г.

За мечтите и желанията + нещо интересно


Не ми се вярва, но е факт - в момента имам повече картички, отколкото време за писане на публикации към тях. Затова нищо чудно няколко седмици в блога да има само снимки, снимки, снимки и... нито думичка. Шегувам се, естествено :)
Точно обратното - в блога и през лятото ще бъде интересно. 
Освен че ще има нови картички, тези дни - може би още утре, ще ви представя и първия си гост - всъщност гостенка. Самата аз нямам търпение.

Що се отнася картичките, които ви показвам днес - идеята за тях се роди от етикета Dream, който много ми се искаше да използвам в някоя картичка. И за да не е самичка, реших да й направя и другарче - защото желанията и мечтите вървят ръка за ръка.

С пожелания за много мечти и вяра в тях - до скоро!

6 коментара:

Lina каза...

Тони фантастични са и с нетърпение чакам госта ти :-) Сигурна съм, че си приготвила интересни публикации! Усмихнат ден от мен!

kami_bonbona каза...

Привет и от мен!
Чакам с нетърпение госта ти :-)
Поздрави!

Unknown каза...

Тони,заинтригуваш ни с твоите идеи,чакам госта ти с нетърпение...
Пожелавам ти ,мечтите ти да не стихват и винаги да имаш вярата и пътя да ги реализираш !Усмихнат и ползотворен да е денят ти!

Nelka каза...

Страхотни картички, при теб винаги е интересно, така че съм сигурна че госта ти ще ме заинтригува.Между другото имам усещането за някаква промяна в картичките ти напоследък, още не мога да го формулирам като мисъл, наистина е само усещане или се лъжа?

Toni каза...

Нели, ти ме заинтригува - всъщност не се бях замисляла дали в картичките ми има промяна. Сега ги поразгледах - като че ли съм поизоставила ярките цветове и съм на някаква по-мека, романтична вълна. Всъщност точно днес направих нова поръчка на продукти и сега установявам, че съвсем несъзнателно съм поръчала именно хартии с по-нежни цветове с леко винтидж-настроение. Интересно ми е какво ли си забелязала ти...
Имаше някаква неудовлетвореност у мен напоследък, а винаги, когато се чувствам така, започвам да търся различни пътища...

Лина, Ками, Ива, благодаря ви!!!

Unknown каза...

Тони, много хубави картички и много ми хареса това за желанията и мечтите ... :) Благодаря и много мечти и желания да сбъднеш това лято! И аз с нетърпение очаквам да зърна първия ти гост :)
Поздрави Тони и много хубава и усмихната седмица!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...