събота, 29 октомври 2011 г.

Най-после картичка


Напоследък правя картички толкова рядко, че имам чувството, че вече не ми се отдава. Сякаш съм изгубила уменията си и не знам как се прави. Сигурно звучи смешно, но когато вчера извадих материалите и започнах да размествам това и онова в опит да се получи нещо красиво, през цялото време имах усещането, че за пръв път през живота си правя картичка. 
Ако не бях поела ангажимент, сигурно просто щях да се откажа. Но пък се радвам, че не го сторих. 

Поканена съм да участвам със свои картички в благотворителен базар през м.декември на Фондацията "Искам бебе". Реших да се включа с поне двадесет картички и след като избрах десет от вече готовите, осъзнах, че през следващия месец трябва да се мобилизирам и да направя още десет. За доскорошните ми темпове - лесна задача, след откъсването ми през последните месеци обаче май ще се окаже цяло изпитание.

Така че очаквайте по-чести включвания през следващите седмици, и то не какви да е, а с картички. Целта си заслужава, как ще се справя - ще видим.

13 коментара:

arcadia каза...

Радвам се, че виждам отново картичка изработена от теб. Със сигурност не си изгубила нищо от уменията си, напротив - показваш ни едно малко по-различно ъгълче от твоя свят. Лекотата, оригиналността и изчистения вид, толкова характерен за теб, отново се наблюдават в творбата ти. А относно предстоящият проект съм сигурна, че ще се справиш без затруднения. Поздрави.

Valchen каза...

Много красива е картичката ти, с толкова сладка елхичка, а това с датите отдолу много ми харесва!

KalySto каза...

Радвам се, че си отново "на борда".Много е карсива и чакаме следващите !

Addii каза...

Много е красива картичката и не ни лишавай от твоите творения дълго време!

avocett каза...

На мен картичката много ми харесва,комбинацията крафт и червено ми е от любимите .
Като я погледнах,само 1 нещо ми направи впечатление,съвсем дребновато.
Както вървят числата 1-2-3... , при положение,че е Коледна картичка,можеше да са изместени малко по-наляво,за да се виждат и 24, и 25 и примерно 25 да е небрежно оградено с червен маркер .

И пак да кажа,че наистина ми харесва картичката . Когато ми се случи да нямам вдъхновение,имам вече отвърдена процедура,нови материали,снимките от групата на Hero Arts в Flickr и твоя блог .
Всичко в него страшно ми допада и ми е удоволствие да чета и нови,и стари публикации .
Благодаря !

Esi каза...

Тони, много се радвам, че не си се отказала, страхотно си се справила.
Очаквам с нетърпение да видя и останалите картички, които ще направиш.

LaMartinia каза...

Не се и съмнявам, че ще се справиш:-)

Svetla * каза...

Картичките ти са много стилни и красиви ! Поздравления :)

Toni каза...

Благодаря ви за милото посрещане! Удоволствие е да откривам всеки нов коментар.
avocett, абсолютно права си - но просто стикерът е такъв, и на мен ми направи впечатление, но реших все пак да го използвам.

Addii каза...

Аз мисля ,че стикира си е добре,защото камиона пътува дълго и точно на 25 ще е там,просто малко по -рано е хванат на фокус.Така си го представих аз :)))

Em каза...

Страхотна коледна картичка! С толкова настроение и в тези прекрасни цветове!
Чудесно е, че не си се отказала, зощото виж, какъв прекрасен резултат се е получило накрая!

Miss Emerald каза...

Тони, аз лично се зарадвах като малко дете на коледен подарък, виждайки твоята картичка! Истинско удоволствие е, че отново ни радваш с една прекрасна, много коледна картичка в неповторимия ти и изключително приятен стил! И съм сигурна, че ще успееш с малкото предизвикателство пред теб! Защото ти можеш и не си човек, който би се предал! С огромна радост ще се любувам на това, което ще ни представиш съвсем скоро! Давай смело напред!

Lidiya каза...

Поздравления за начинанието, Тони! Хубаво е когато картичките, направени с толкова внимание, отиват за хубави инициативи! Крафт картонът и на мен ми е любим. Придава на картичките някаква особена топлина. Поздрави от мен!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...