неделя, 12 февруари 2012 г.

Предай нататък... Moleskine® и късче любов


Преди известно време ми хрумна идеята за един страхотен проект и днес реших, че е крайно време да го споделя с вас. Всъщност, нека още в самото начало да ви разкрия една малка тайна - този проект няма да е мой, а на всички нас и само след минута ще разберете какво имам предвид. 

От няколко месеца пазя един прекрасен бележник Moleskinе с идеята да го използвам по  специален повод. Но междувременно реших, че най-специалният повод е възможността да го споделя с вас. Нека този легендарен бележник попътува малко. Идеята е всеки, който изяви желание да се включи в проекта, да го получи и да остави в него своето послание, след което да го изпрати на следващия. Дали ще е чрез рисунка, думи, картичка, красива снимка или просто късчета цветна хартия - няма значение.  Всяка спирка по пътя ще го променя, всеки ще оставя в него своя творчески отпечатък, ще го превръща в нещо малко по-различно и уникално.

И за да илюстрирам нагледно какво имам предвид и как си представям, че може да изглежда бележникът след време, ето част от снимките от Pinterest - останалите може да разгледате в раздела Art Journal:

Снимки: Pinterest

Всъщност, надявам се, че тези красиви страници няма да обезкуражат никой от вас. За да се включите в проекта, не трябва да разполагате с никакви специални умения или дарби. Качественият контрол няма място тук, а надсловът е: Да живее несъвършенството! :)

Ако тази идея е събудила интереса ви, ето и правилата: всеки, който иска да  се включи в проекта, нека остави коментар под тази публикация, в който коментар да посочи и имейл за контакт. Аз ще направя списък на всички участници и ще го публикувам в блога, а след това ще се свържа с първия коментирал и след като сама направя първата страница от бележника, ще му го изпратя. Той ще има точно една седмица да напише, нарисува, залепи или да направи каквото друго му хрумне в бележника, след което да го изпрати на следващия коментирал. И така, докато бележникът обиколи всички записали се и се върне при мен. Тогава ще направя видео-клип, който ще публикувам в блога и в който ще ви представя завършения бележник, след което чрез жребий ще избера един от всички участници, който да го получи и да стане негов стопанин и пазител.

Няма да ограничаваме записването с конкретен срок, защото в бележника има цели 104 страници, така че може да се включите по всяко време, а и нещо не пречи бележникът да направи поне две обиколки, преди да изпълним страниците му с късчета емоции и цветове.

Поканата е много лична и специална. За всеки от вас.

P.S. Тъй като интересът към бележника се оказа многократно по-голям от очаквания, спирам записването на нови желаещи. Обещавам да има и друга такава инициатива :)

56 коментара:

Handmade_by_MaDe каза...

Няма начин да изпусна нещо толкова интересно :),благодаря за идеята и начинанието,Тони!
handmade_by_made@abv.bg

Kati каза...

Страхотна идея, Тони. Ако може и аз да се запиша. Имейла ми е:
kakichka@gmail.com
Не мога да гарантирам подобни красоти, но за мен би било удоволствие да направя нещичко за теб, след всички прекрасни творения, които ти показваш.
Бях правила подобен бележник за сватбата на една приятелка, и наистина е уникално усещане да го разглеждаш след години.

Le каза...

Участвам!
etzenova(at)gmail(dot)com

Katya Kovacheva каза...

С най-огромно удоволствие, се записвам и аз, понеже съм участвала в нещо подобно и знам, колко е вълнуващо, да следиш развитието на такъв проект :) Ще бъде много забавно! Поздравления за идеята, Тони!
k.kateland@gmail.com

Valchen каза...

Прекрасна идея! Със страхотно голямо удоволствие се записвам - vdobreva@gmail.com. Намям търпение!

Sinevata каза...

Много ми харесва идеята и бих искала да се включа: ninatodorova@gmail.com :-)

Unknown каза...

И аз бих искала да се включа :) Почвам да мисля :)
julka384@gmail.com

Поздравления Тони за идеята :)

BEARKIS каза...

Чудесен е всеки повод за сближаване чрез творчество,поздравления!
Bisiwolf@abv.bg

Unknown каза...

Участвам с радост! angua_ra@abv.bg

dani's cards каза...

Искам и аз!;-) Идеята е страхотна!

Мъх каза...

Страхотна идея!
Ще ми се да бях малко по-талантлива и креативна, за да участвам в подобни начинания, но на този етап само бих загрозила хубавата идея;)

Lionelsa каза...

Напомня ми за лексиконите в училище. Записвам se и аз за каузата. Ще е много интересно после да видим как изглежда творчеството през очите на всички ни.
n_petrowa@abv.bg

Unknown каза...

Тони,включвам се с искрено удоволствие и очакване за крайния резултат,ще e много интересно :)
ivanina_vasileva_@abv.bg

Rali каза...

Тони, идеята е супер интересна и бих се радвала да съм част от нея.

e-mail: boudicaart@googlemail.com

kami_bonbona каза...

Хей ето ме и мен, няма да пропусна толкова интересно нещо! Нямам търпение вече. Браво Тони :)
kami_bonbona@abv.bg

Анонимен каза...

Прекрасна идея, Тони! Не съм от най- сръчните, но това е чудесен повод да опитам.

e-mail: krasi_mmk@abv.bg

Успешно начало на новата седмица!

Svetla * каза...

Уникална идея , Тони ! С удоволствие бих запълнила една страничка от този бележник ! С нетърпение ще очаквам да стигне до мен :)

sstoianova@abv.bg

I Love Making Things каза...

Искам да имам пръст в тая хубавинка :)
elfkata@mail.bg

Hristovica каза...

Тони, този твой проект ми напомни на един филм, който много обичам "The Sisterhood of the Traveling Pants". И с голямо удоволствие бих се включила. Вярвам, че такава красива снимка или мисъл от някого, понякога има силата да долети до теб точно, когато имаш нужда от нея.
adish_blablabla@abv.bg

Green-Eyed Girl каза...

Ади, и аз за същия филм се сетих... Във всеки случай предизвикателството е страхотно, защото си водя личен art journal! Тони, ти ми имаш e-mail-а, пиша го пак (за всеки случай): velianaa@gmail.com.

bellnell каза...

Тони, съвършено решена се включвам с несъвършените възможности които имам!
nelly1001@abv.bg

Te4eto каза...

И аз в кюпа ;)
beshkovskas@abv.bg

Маги каза...

И аз се включвам :)
magitmarinova@gmail.com

Addii каза...

Ще се включа с удоволствие,идеята е чудесна!
anndreqnna@abv.bg

Esi каза...

И аз, с най-голямо удоволствие.
esipan@gmail.com

Анонимен каза...

С удоволсвие се включвам и аз - radka_vracheva@abv.bg Чакам с нетърпение:)

FanyCraft каза...

Харесва ми :)Записвам се и аз :)fanyangel8(at)gmail(dot)com

Toni каза...

Колко само се радвам за ентусиазма, с който се включвате. Ще изчакам още ден-два, ще направя списък с всички записали се дотогава, ще подготвя моята страница/и и в края на тази или началото на другата седмица изпращам бележника с пожелание за добър път :)

vilini каза...

И аз искам.
nankov_n@mail.bg

Анонимен каза...

Тони включвам се и аз с мейл и много, ама много ентусиазъм :-)
mariaanivanova@gmail.com

Анонимен каза...

Много интересна идея. Бих се включила с удоволствие.
ilianabr@abv.bg

Анонимен каза...

И аз бих се включила с удоволствие! :)
yellow_doll@abv.bg

Miss Emerald каза...

Тони, идеята е страхотна! С огромно удоволствие ще се включа в инициативата ти!
missemerald@abv.bg

Unknown каза...

Страхотна идеЯ! Бих желала да се включа и аз, ако са останали свободни странички, разбира се :) heaven_flower@abv.bg

Toni каза...

Цвети, разбира се, че има свободни страници - цели 104 са :)

Krasiana Kostova каза...

Ей, много ми допадна! И аз бих искала да участвам! krasiana_(at)abv(dot)bg

~Gery~ каза...

Пък аз да си призная чаках нарочно.. :) Да дойде при мен по-късно, че да мога да разгледам и пипна повече от красотите, които ще напишете и измайсторите вътре :)
Пу за мен! :) Ble6tu4ka(@)gmail.com

Toni каза...

~Gery~, :))))

Анонимен каза...

Прекрасна идея, страхотен проект.. както винаги ;-) Не знам как ги измисляш, но ти се получава! И аз бих се включила с най-голямо удоволствие. Моят майл е zornica_lubomirova@abv.bg

Unknown каза...

Ето нещо интересно, на което попаднах :) http://www.thestylerookie.com/2012/02/hang-in-there.html

Hristina каза...

Много забавно и интересно. Може ли и аз да участвам в това вълнуващо пътуване.
hrisfidanova@gmail.com

Алекс каза...

Оуу.. и аз, и аз се влючвам :):)
alisr@abv.bg

Deli каза...

Вдъхновяващо!:)))
delqna@gmail.com

Ariadna каза...

Ако не съм закъсняла порядъчно - нека и аз! andrianadobreva@abv.bg

Em каза...

Не мога да пропусна да се докосна до тази красота и извор на положителниемоции и вдъхновение! emsilink@gmail.com

Nana каза...

Закъснях ли или може и аз да се включа? :) Чудесен проект, Тони, с най-голямо удоволствие бих "украсила" една страничка, ако не е късно.
nnedkova@abv.bg

Toni каза...

Нана, не е късно, ще те включа с най-голямо удоволствие. Само се притеснявам човекът преди теб да няма проблем с изпращането в чужбина...

Toni каза...

Всъщност хрумна ми какво ще направим - когато бележникът се върне при мен, аз ще ти го изпратя. Така че ще те оставя най-накрая, ако нямаш нищо против :)

Geri Urumova каза...

Може ли и аз? Страхотна идея Тони, както винаги :-)geriurumova@abv.bg

Toni каза...

Благодаря, Гери, включвам те :)

Ем каза...

Не, няма проблем с изпращане в чужбина :о) Дори щях да попитам дали има някакво географско ограничение за участие, тъй като аз също не съм за момента в България, но получих отговора :о)
Хубави дни и много вдъхновение! :о)

Toni каза...

Знаете ли какво ще направим - ще комбинирам участниците от чужбина един след друг, за да не се налага бележникът да излиза и отново да се връща в България. Между другото, и още едно желание имам за включване - този път от Нова Зеландия. Бележникът май ще обиколи света :))

Chona каза...

Късно или не - идеята е невероятна и не мога да не опитам да се включа!

Чона/Варна/chona_web@mail.bg

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Късно, или не..и аз се включвам..

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

В София съм... krassimira.ivanova@gmail.com

Toni каза...

Дано не е късно, с най-голямо удоволствие се включвам и аз. Напоследък нямам никакво свободно време, но за една седмица все ще намеря един час:). Адресът е tonya.blagoeva"gmail.com. Ще чакам с нетърпение да стигне до мен :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...