неделя, 11 ноември 2012 г.

В очакване на Коледа - ден първи и честит рожден ден на блога!


Днес е не само вторият рожден ден на блога, но и първият ден от поредното предизвикателство - това, посветено на Коледа. Реших да съчетая двете събития не с някаква тайна цел,  а защото всички други грижливо направени планове се провалиха заради натоварената ми седмица. Но пък така днес тук ще е по-интересно. 

В това предизвикателство ще видите 20 картички, като този път всички те ще са посветени на предстоящите празници. Тъй като знам, че няма да се справя с публикациите в 20 поредни дни, ще си позволя малката волност да пропускам ден-два. До Коледа обаче ще ви покажа всички картички. А междувременно ще се моля поръчаните преди векове коледните материали все пак да пристигнат.

Освен картичка във всеки от дните на публикация, ще публикувам и по едно коледно вдъхновение - проект на коледна тематика, своеобразно продължение на публикациите "Открития в мрежата".

И сега идва интересната част - чудех се каква да е изненадата за втория рожден ден на блога и какъв да е подаръкът, и реших, че в крайна сметка никак не е честно да предизвиквам само себе си. 

Ето какво измислих: своеобразно предизвикателство към всеки от вас - ако някоя от моите картички, включени в поредицата "В очакване на Коледа" наистина ви хареса или вдъхнови, направете своя картичка - интерпретация на моята. Същото важи и за линковете към коледни проекти. Ако някой от тях ви вдъхнови да създадете свой проект, просто оставете коментар под съответната публикация с линк към вашата. Един от всички коментирали точно преди празниците ще спечели голямата награда .


Сигурно се питате каква ще е наградата. Реших, че е време за сериозно разчистване на материалите ми - и като казвам сериозно, имам предвид поне една трета от тях да си намерят нов притежател. Нещата, които не използвам, колкото и да са красиви, само ме объркват. Сигурна съм обаче, че някой друг ще е повече от щастлив да ги притежава. Така че наградата ще е цял куп материали, сред които множество хартии 12 х 12 инча, стикери, цветя, чипборд форми и какво ли още не.

За да не възникнат недоразумения, да уточня, че няма проблем да участвате колкото пъти прецените - ако наградата наистина ви съблазнява или пък просто сте работливи, направете картичка или проект по всяка от моите публикации. Важно е обаче да са новосъздадени и за мен поне да е очевидно как са ви вдъхновили показаните в блога картички/проекти. Картички, участващи в около 499 други предизвикателства, ще бъдат безмилостно дисквалифицирани. Също и тези, в чиито публикации няма и думичка откъде е източникът и как точно ви е вдъхновил. Знам, че съм лоша. Но пък днес ми е позволено да определям правилата :)

И за да може тази публикация да счупи всички рекорди по дължина - специални поздрави на всички, които още продължават да четат, ето го и днешното коледно вдъхновение: саморъчно направени коледни елхи, в единия случай покрити с хартия, а във втория с плат и подробни инструкции с илюстрации как точно да бъдат направени:


От блога на Elle's Studio.


От сайта The Creative Exchange.

Доскоро! Ще се виждаме често в следващите седмици :)


39 коментара:

Villi каза...

Страхотно предизвикателство и към теб и към всички нас!!!:))) С радост ,ще се включа ,като намеря време,а за 30 дни ...със сигурност няма да е само веднъж:))) Ще очаквам с интерес всяка твоя картичка:)))

Toni каза...

Благодаря, Вили! И аз ще следя с огромен интерес всички ваши публикации. Сигурна съм, че на свой ред ще ме вдъхновите за други проекти.

Mia каза...

Честит Втори Рожен Ден, Творения и Вдъхновения! С удоволствие чета публикациите ти и с нетърпение очаквам коледните ти картички. С днешното ти произведение вдигаш доста високо летвата-картичката е прекрасна! Поздравления и за предизвикателството - много ми хареса мекия възпитателен тон :)

Toni каза...

Миа, благодаря за поздравите и хубавите думи! А възпитателният тон е леко намигване към всички - макар и в кръга на шегата, знаете какво имам предвид :)

district2 каза...

Честита годишнина! С интерес ще следя публикациите. Картичката е страхотна! А пък за елхичките да не говорим...

Villi каза...

Еййй...ама много съм заспала още ...по никое време -преди обяд :))) Съвсем забравих да ти честитя прекрасния празник...и същински повод за страхотното предизвикателство:))) Честит празник Тони!!!:))) Пожелавам ти страхотни емоции,нестихващо вдъхновение и непрекъснато забавление тук:))) Извини ме моля те за грешката:)...уж пих кафе,но явно още не ми е подействало:)))

Toni каза...

Хаха, Вили, важното е, че реагира съвсем навреме. Благодаря от сърце!

district2, благодарности!

А сега отивам на истински рожден ден на една мъничка красавица. Като се върна, ще прочета с удоволствие всичко написано тук.

Диляна каза...

Честити 2 годинки на блога ти, Тони. Честно казано си мислех, че е по-"стар", но и 2 години са си доста време :-) Чудесно предизвикателство си поставила на себе си, а и на нас! :-) Ще следя с интерес и ако мога, ще се включа :-) Ще чакам с нетърпение и вдъхновенията от мрежата, защото и аз складирам много коледни идеи :-)

Kati каза...

Тони, честит втори рожден ден на твоя блог!И макар, че две годинки е една крехка възраст, твоето отроче е изпреварило връстниците си в много отношения и съм сигурна, че ще продължи да налага нови стандарти и занапред. Колкото до коледното вдъхновение, благодаря ти за пореден път, че ни улесняваш :) Аз самата вчера поех ангажимент за голям брой коледни картички и днес уплашена седнах да търся вдъхновение из нета...но бързо го намерих, надниквайки тук :) Ще следя с интерес следващите 30 дни твоите "открития в мрежата" защото едва ли ще посмея да интерпретирам твоя картичка. Още веднъж - честит празник и много вдъхновения и време да ги изпълниш и показваш!

Ири каза...

Честит 2-ри рожден ден на блога ти :). С удоволствие ще се постарая да се включа. Всяка твоя публикация ме вдъхновява по един или друг начин, така че няма да ми е трудно. Остава само време да откарадна :).

Addii каза...

Честит 2 рожден ден Тони!
Пожелавам ти още много рождени дни и много вдъхновение !
Чудесна картичка и чудесно предизвикателство.Мисля ,че ще успея да се включа поне няколко пъти.

kenli каза...

Най- накрая нещо наистина въхновяващо и интересно!Честит блогорожден ден! Желая ти почитатели, които да уважават сътвореното от теб! Желая ти време за осъществяване на всички твои мечтани проекти! Желая ти много вдъхновение, за да ни вдъхновяваш и нас!

Кристина К каза...

Честит втори рожден ден! Намерих блога ти съвсем скоро, но наистина е пълен с творения и вдъхновения! Пожелавам ти още много желание и идеи за осъществяване! :)

Toni каза...

Благодаря за поздравите, за хубавите думи, за чудесните пожелания! Много, много сантиментално ще прозвучи, но се радвам, че ви има. Кой каквото ще да казва, че блогът си бил лично изживяване, аз продължавам да твърдя, че без читателите си един блог е просто скучен монолог. Затова ви изпращам по една истинска, пък било то и виртуална прегръдка.

Стефка каза...

Тони, честит празник на твоето кътче! С пожелание да е все така очарователно като стопанката си! Усмивки!

Te4eto каза...

О, на това се казва вдъхновяващо начало!
Честит блогоден, Тони! Пожелавам ти ентусиазма да не те напуска!
(и непременно ще се включа в предизвикателството - още от първата ти публикация имам идея!)

kami_bonbona каза...

Честит блого-рожден ден Тони! Желая ти всичко най-хубаво. Картичката е страхотна- както винаги :) Предизвикателството е много справедливо според мен.

Тони, искам да те помоля да включиш и някоя скрапбук страничка в тези 30 дни, твоите странички са истинско вдъхновение за мен :) за което ти благодаря!
Поздрави и целувки!

Toni каза...

Ками, много ми се иска да обещая, че ще го направя, но май и аз самата няма да си повярвам. Напоследък наистина не съм на скрапбук-вълна. След такива периоди на застой обаче, винаги идва огромна доза вдъхновение. Така че се надявам да започна да правя отново скрапбук-страници съвсем скоро.

Elia каза...

Честит рожден ден на блога, Тони :-) Бъди все така вдъхновяваща :-)))

Анонимен каза...

Честит празник на блога, Тони! Благодаря ти за това прекрасно и толкова уютно кътче.

А за предизвикателството – непременно ще се включа с нещичко.

Руми

BEARKIS каза...

Честитка и от мен,за естетиката и йдейността в блога!!!Делата ти заслужават похвала!

Addii каза...

Май аз съм първа с моето проект ..
http://addii-addii.blogspot.com/2012/11/blog-post_12.html

Toni каза...

Благодаря за поздравите и на всички останали!

Ади, да, първа си(поне от тези, оставили коментар) - получило се е много сладко и идейно :)

Маги каза...

Честит блогоден, Тони!С удоволствие ще следя новото ти предизвикателство и ще се постарая да се включа. :)

Мария Стоянова каза...

Честита втора блог - годинка и от мен Тони. На първо място пожелавам на теб и всички които обичаш много здраве и поводи за усмивки. А на блога ти да е все така приятен, интересен и много вдъхновяващ ;-)

district2 каза...

Отново честита годишнина, Тони! Ето го и моя проект http://lubbopitkocraft.blogspot.com/2012/11/blog-post_2545.html

Te4eto каза...

Хи-хи - тези елхички са заразни :-)
Ето я и моята интерпретация:
http://te4eto.blogspot.com/2012/11/blog-post_13.html

Toni каза...

Честита блогогодинка и от мен! Все така да си вдъхновяваща, креативна и забавляваща се докато твориш!
Ето им моята картичка:
http://toni-tochica.blogspot.com/2012/11/1.html

nuschinka каза...

Честит рожден ден на местенцето ти и от мен.... с интерес следя твоите публикации, макар и да не показвам присъствието си с коментар :) със сигурност и занапред ще продължавам :) Харесва ми стилът ти на творене, макар и толкова труден за мен :). Ще се опитам да се включа в предизвикателството ти. Само незнам как ще пресъздам вдъхновението си :)... вдъхновявам се от нещо, а като взема да го пресъздавам хората се чудят "каква вдъзка има" ;)... Този път може и да се справя :)

Toni каза...

Нушинка, със сигурност ще се справиш, а връзката все ще я открия някак - не се притеснявай, имам богато въображение :) Благодаря за поздравите на теб и на всички останали!

Малки ръчни творения каза...

И аз се присъединявам към твоето предизвикателство с тази елхичка вдъхновена от твоите. :) http://gerisol67.blogspot.com/2012/11/blog-post_18.html

Te4eto каза...

Аз май вече ставам досадна, но тук е отговора на въпроса "как направи елхичката?" :-)
http://te4eto.blogspot.com/2012/11/blog-post_20.html

dalia каза...

Честит, рожден ден и от мен, Мила Тони! Пожелавам ти да си все толкова вдъхновена и вдъхновяваща! А 30-дневното ти предизвикателство е направо чудесно. Ще го следя с интерес. Поздравления и за елхичките. Тези дни и аз може да се пробвам - чудесна идея :)

Toni каза...

Благодаря, Далия!

Maria Tchotcheva каза...

Със закъснение Честит Рожден ден и от мен, Тони! Бъди здрава, усмихната и все така креативна!
Ето и моя проект :)
http://maria-mood.blogspot.com/2012/12/blog-post_3.html

Mia каза...

Тони, ще се радвам, ако хвърлиш едно око на моята картичката, вдъхновена от твоя :)
http://mia-ria-maria.blogspot.com/2012/12/blog-post.html

vilini каза...

http://vilini-craft.blogspot.com/2012/12/blog-post_7.html
Те това са моите ВДЪХНОВЕНИ елхички.
P.S. Идеята за снежко от последната ти публикация е страхотна!

Маги каза...

:) Една публикация с цели 3 вдъхновения от теб. http://allyoumaysaythatiamadreamer.blogspot.com/2012/12/blog-post_18.html

Натали каза...

Обожавам да посещавам сайтове за вдъхновения!
Този сайт е страхотен! Радвам се, че успях да прочета тази публикация! Успех с развитието му!
Прочетете още ...



Здрави офис столове

Офис столове от Sedni.bg

Офис мебели от Интеза Ком


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...