неделя, 27 февруари 2011 г.

Една перфектна неделя


Направих тази картичка буквално преди минути и нямах търпение да ви я покажа. Една от любимите ми е от много време насам. Не знам доколко си личи на снимката, но на живо е изключително симпатична. Искрено се надявам да ви хареса, така както ми хареса и на мен.
Докато я правих, в ума ми бяха няколко предизвикателства, но в крайна сметка не успях да изпълня условията на нито едно. Както и да е - просто в случая предпочетох да действам по усет, отколкото да следвам конкретните правила. Така че тази картичка засега я включвам в мое си предизвикателство - прави, каквото ти дойде наум :)
Желая ви прекрасен неделен ден!


18 коментара:

Анонимен каза...

Прелест. Накара ме да се усмихна много широко. (:
Иска ми се да притежавам едно такова твое бижу! (: Невероятно въображение имаш и го използваш по най-добрия начин.
Yellow_

Маги каза...

Цветовете са толкова хубави. Много сладка картичка. Разбирам нетърпението ти да я споделиш. :)
Хубава неделя!

Анонимен каза...

Тони, много е сладурска!
Devilkin

kenli каза...

Чудесна, както винаги! И как да не я споделиш!

Maria каза...

Много е свежа! Слънчев неделен ден и на теб :)

Beate каза...

Beautiful card. I love that you turned the sketch!
Hugs and smiles

Tony каза...

Чудесна е, Тони!

Хубава неделна вечер и усмихната нова седмица :)

goldie каза...

Много е красива!А хартиите които използваш са просто божествени.....

Toni каза...

Благодаря ви от сърце за милите думи!

Nelka каза...

Уникално красива, с това ярко червено направо излъчва енергия.

Anne каза...

VERY pretty card! Love your take on the sketch:)

Sue каза...

Beautiful card!

Teresa Zuehls каза...

Love how you interpeted the sketch and the colors you chose.

Cvety каза...

Ех, страшно ми харесва - уникална е.. в твой стил!

Chiges каза...

Много е сладка наистина :). В последно време и моите картички се класират в твоето предизвикателство, защото все не им достига малко да мога да ги включа в някое друго :).

Toni каза...

Thank you, girls!
Цвети, много си мила - благодаря ти!
Chiges, важното е да са картички, които ти допадат, а дали ще се вписват в някое предизвикателство е просто подробност :)

Lili каза...

Тонииииии,много се радвам да те видя отново :) (Не греша нали?!).
Блогът ти отново е разкошен и много вдъхновяващ :)

Toni каза...

Лили, изобщо не грешиш. Пак се появих... от нищото :))) Привет и на теб! Изгубих дирите ти, но набързо ще наваксам. Ех, как ме зарадва с този коментар!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...