понеделник, 14 февруари 2011 г.

Този път ви предизвиквам аз :)


Тази сутрин изпратих картичките на всички, които се включиха в инициативата "Предай нататък". Надявам се да пристигнат благополучно и да зарадват получателите си.

Докато ги подготвях за изпращане обаче, реших да зарадвам още някого. На мига спретнах и малка награда - хартии на October Afternooon 8 х 8 инча, мини-албум на Cosmo Cricket и още няколко дреболии, които не снимах, защото ми се искаше да има и елемент на изненада.

Този път обаче за шанса да спечелите, ще трябва малко да се потрудите. Наистина съвсем малко, защото предизвикателството е "Минималистична картичка". И макар че има тема на предизвикателството, свободата е пълна и няма да определям никакви правила. Всеки може да тълкува минимализма така, както му харесва. Важното е да опита. Срокът е десет дни, като победителят ще бъде избран на 25-ти февруари. Най-вероятно след като умувам дълго-дълго, а ако умуването не ми се отдаде, с помощта на случаен генератор. Няма ограничение в броя на картичките, с които може да участвате, но е важно картичката да е нова или поне да не е публикувана досега.

Преди да приключа, още нещо - освен, че ще прегледам внимателно всички картички, ще прочета и публикациите към тях. Така че, ако сте  в подходящо настроение, споделете как сте направили картичката, лесно ли ви се отдаде и дали в крайна сметка ви хареса. Успех :)

20 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

Охоооо, вече потръпвам от нетърпение. Предизвикателството ти е супер. Ще се постарая да се включа и аз :)

Анонимен каза...

Страхотна идея, Тони. Направо ме хвърли в размисъл какво ще успея да направя :-)

Анонимен каза...

Тони, определено ме предизвика да се пробвам да направя картичка и нямам търпение да видя каква картичка си ми изпратила ;o)
Devilkin

Petia каза...

Чудесна идея,ще се пробвам и аз. Но нямя да е с една:)

Addii каза...

чудесно!тъкмо имам да правя няколко мини картички-супер..

Lidiya каза...

Започвам да мисля :))

~Gery~ каза...

Тони, а може ли да не е картичка? Някакъв друг хартиен проект дали би се класирал?:)

Toni каза...

Благодаря ви за ентусиазма. Чудесни сте!
Гери, този път - само картичка. Иначе съвсем ще се затрудня в избора си:))

Nelka каза...

Много интересна идея, ще опитам и аз

Le каза...

Вдъхновяващо!

kenli каза...

Ами ще взема и аз да се потрудя! Харесва ми инициативата!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Амии....то ще взема и аз да се пробвам - чудна идея и предизвикателство, Тони! А бях решила да наппавя почивка малко.
Няма да има ....

I Love Making Things каза...

Чудни участия ще има, усещам го :)
Моята картичка вече се нареди сред нетърпеливите вдъхновения. Но се надявам да се включа с поне още една, защото темата ме кара да мисля по нов и различен начин, което го прави истинско предизвикателство :)

Усмихнат ден..

Te4eto каза...

Оказа се, че не съм внимавала ... не брой книгоразделителя :-)

BEARKIS каза...

В публикациите си изразих отношението си към минимализма,в резултат-няколко картички за участие.Благодаря ,Тони, за вдъхновяващото предизвикателство!

Florilea каза...

Много вдъхновяваща задача! Поздравления Тони.
Искам само да уточня, че без да искам качих едната картичка два пъти. 40 или 41. не го брой.

Анонимен каза...

Привет и от мен,
Подарих картичките и вече мога да се включа в предизвикателството :)
Тони, благодаря ти за вдъхновението!

Devilkin

Toni каза...

И аз ви благодаря, че се включихте!

Rossitca каза...

Наредих се и аз с две картички :-)Беше наистина приятно да мисли човек за картичка без копчета без грим, без пандели...

~Gery~ каза...

Тони, не искам да съм на твоето място :)
Не знам как ще избираш победител сред толкова красиви неща, направо...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...