неделя, 13 февруари 2011 г.

Clean&Simple 127


И отново добро утро в неделя :)

Днешната картичка е идеалната илюстрация за това как най-често използвам предизвикателствата, които поставят различните блогове за картички. Просто като вдъхновение. Много рядко, когато следвам стриктно правила или скеч, се получава картичка, което истински да ми хареса. Когато обаче се водя само от идеята и върху нея си позволя импровизация, съобразена с моя стил, а и с материалите, с които разполагам, често се получава
нещо интересно и различно.Като картичката, която виждате сега. 

Скечът на Clean&Simple тази седмица ми хареса, но не можех да измисля по него нищо кой знае колко впечатляващо. Затова, тъй като знаех, че скоро ще ми трябва картичка за третия рожден ден на един мъник, реших да заменя правоъгълника от скеча с цифрата три. Копчето пък се превърна в цвете, а надписът поради липса на място бе разделен на два реда. Получи се сладка картичка, която се надявам да ви хареса. 
И да вдъхнови всички ни по-често да забравяме за правилата и да следваме собствената си интуиция.

Желая ви неделен ден, изпълнен с по-малко правила и повече вдъхновение :)

6 коментара:

Addii каза...

чудесна е ,много ми хареса

goldie каза...

И на мен много ми харесва!Страхотна се е получила!:))))

Green-Eyed Girl каза...

Какво да кажа?! Уникална е!

~Gery~ каза...

Много харесвам проекти, които пречупват някой скеч през призмата на личния творчески поглед :) Аз не го умея особено добре това, но пък се възхищавам искрено на такива неща:)

Petia каза...

Тони, от скоро открих блогът ти и много ми допада стилът ти. Правиш страхотни неща. С удоволствие гледам всеки път:)

Toni каза...

Благодаря ви!
Петя, добре дошла! Разгледах блога ти - имаш стил, който много ми допада. Започвам да следя публикациите ти.
Гери, точно ти трудно би могла да се оплачеш от липса на творчески поглед в каквото и да било отношение. Нещата ти са прекрасни :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...