сряда, 21 ноември 2012 г.

Какво се случи с последната ми поръчка от Simon Says Stamp


Днес ще прекъсна за малко коледната поредица, за да споделя какво се случи с последната ми поръчка от Simon Says Stamp с надеждата това да е от полза на някой, който се сблъска със същата ситуация.

След като не получих  поръчката около шест седмици след изпращането - обикновено я получавам за около три, писах на отдела за работа с клиенти с молба за съдействие. Оттам ми отговориха, че е възможно пристигането на поръчката да отнеме около осем седмици и да изчакам още малко. Изчаках около седмица и след като отново не получих нищо, им писах повторно. Тогава явно извършиха проверка и отговориха, че поръчката най-вероятно ще се върне при тях. Да изчакам. Това вече наистина ме ядоса и им отговорих, че не искам да чакам, тъй като това бе поръчката ми с коледни материали, които са ми нужни сега, а не след две-три седмици. Отговор никакъв - поне не и в близките дни. След около седмица ми отговориха, че най-после поръчката се е върнала при тях и ме попитаха дали искам да я изпратят отново или да ми предоставят кредит за покупка в магазина. Отговорих, че предпочитам второто, тъй като коледните материали, поръчани уж навреме през септември, вече бяха безвъзвратно закъснели. След два дни получих имейл, че ми е възстановен кредит, включващ стойността на материалите и стойността на доставката, с който мога да направя нова поръчка. Това и сторих, като стойността на материалите и доставката този път беше с около 4-5 долара по-малко. Останах неприятно изненадана, когато видях, че този остатък просто изчезна, а не се добави към евентуална бъдеща поръчка.

В заключение мога да кажа, че се радвам, че все пак решение на проблема се намери. Но пък останах леко разочарована от начина, по който се разви ситуацията. Редно беше комуникацията да е по-бърза и адекватна. Редно беше да мога да използвам изцяло стойността на кредита. Редно беше да ми предоставят някакъв код за отстъпка или малък подарък като компенсация за напразното очакване и неполучените коледни материали(още повече, че при първата поръчка използвах 10 % код за отстъпка, който при тази вече не беше валиден).

P.S. Tоку що установих, че разликата между стойността на предходната поръчка и новата вече фигурира в акаунта ми. Може би е било нужно време да се появи, но е важно да отбележа, че не съм била съвсем права да недоволствам точно по този повод :)

15 коментара:

district2 каза...

Наистина много е разочароващо...При това точно преди Коледа.

Addii каза...

Неприятна е много тази случка ,като се има в предвид какъв добър и редовен техен клиент си .Мисля ,че само те губят от случилото се.

dani's cards каза...

Много разочароващо при все, че те са един от водещите сайтове за скрапбук материали;-( Наистина заслужаваш компенсация!

Ivolina каза...

Наистина много неприятно и разочароващо. Дано сега с новата поръчка всичко вече да е наред.

Toni каза...

Да, дано :)
Ако втори път се случи нещо подобно, определено ме губят като клиент. И без това започнах да откривам българските онлайн-магазини и засега съм доволна.

Анонимен каза...

Тони, би ли споделила някои от българските он-лайн магазини? Благодаря!

Зори

Toni каза...

Зори, последните ми две поръчки бяха от "На борсата" - доволна съм от тях и ги препоръчвам. Други онлайн-магазини, за които знам, но нямам лични впечатления от пазаруването в тях, са Двете Елши, Greta's Art, Армстронг, Слънчоглед.

Анонимен каза...

Мерси, Тони! Общо взето се припокриват с тези, които и аз знам. Надявам се занапред изборът да е все по-голям и в нашите он-лайн магазини.

Зори

Plamnito каза...

Много нелепа ситуация! Дано имаме повече възможности да пазаруваме тук в България!

Veni каза...

Много неприятно....караш ме да се замисля, защото точно преди няколко дни си подбрах блокчета дизайнерски хартии и щях да пускам поръчката тази вечер.....

Toni каза...

Вени, все пак е хубаво да имаш предвид, че имам точно 12 поръчки от сайта(току що проверих) и това е първата, с която възниква проблем. Що се отнася до поръчката, можеш да използваш код за отстъпка, който току що пуснаха - за 35 % намаление: SIMONBF35. Не важи за всички продукти, но пък може да се отнася до твоите :)

Toni каза...

Всъщност сега прочетох условията по-внимателно и видях, че кодът ще важи за петък - т.нар.черен петък :)

Kati каза...

Тони, шапка ти свалям за търпението - 8 седмици да чакаш... аз съм ужасна в това отношение, дори онлайн магазините не обичам, защото трябва да чакам до следващия ден.

Veni каза...

Това ще е моята първа поръчка :) За утре ли е това намаление, за което казваш :) Ще си помисля тази вечер и мога да я пусна утре вечер, току виж ме хванало намалението :) Мерси за информацията, Тони :)
Лека и ползотворна вечер
Поздрави
Вени

Toni каза...

Вени, намалението важи за петък, събота и неделя за продуктите от категорията Black Friday.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...