четвъртък, 23 август 2012 г.

Картички на конвейер


Преди около два месеца се заех с нелеката задача да направя около 20 идентични картички, които да подаря на едно събиране. Няколко пъти съм споменавала тук, че да направя втора картичка, еднаква като предходната, истински ме затруднява - става ми скучно, монотонно, безинтересно и общо-взето не го правя почти никога. Този път обаче бях твърдо решена, че картичките трябва да са почти еднакви, защото щях да ги подарявам едновременно, освен това наистина нямах никакво време да развихрям фантазията си - както, уви, често ми се случва, се захванах за работа само няколко дни преди събитието.

Направих първата картичка - модел, и след като добих представа как ще изглеждат картичките, се захванах за работа. Оказа се, че да направя 20 картички за няколко часа в продължение на два-три дни не е мисия невъзможна. Сякаш си на конвейерна пътека в някаква фабрика - малко скучно, но пък ефективно. Естествено, не правих всяка картичка поотделно, а си подготвих първо основите, после хартиите, след това елементите за украса, като накрая сглобих всичко. Получи се. Всички картички, макар и не идентични, бяха почти еднакви - дизайнът на всички бе един и същ, хартиите, макар и да се различаваха в различните картички, бяха от една и съща колекция, а елементът за украса - пеперудата в двете кръгчета, се различаваше в отделните картички само с цветовете си. Като цяло резултатът ми допадна, а картичките истински се харесаха на получателите си.



5 коментара:

dani's cards каза...

Тони, колко леки и ефирни са тези картички! Много ми харесаха!

Kati каза...

Не се и съмнявам, че са се харесали, та те са прелестни :) С интерес прочетох текса и погледах снимката - не можех да си представя, че си направила съвсем еднакви картички и наистина, не се излъгах - подобни, но все пак различни са :)

Deni каза...

Чудесни са , колкото еднакви, толкова и различни, всяка със своето очарование!

Toni каза...

Страхотни са, много нежни и стилни!

dalia каза...

Прекрасни, прекрасни, прекрасни :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...