сряда, 9 май 2012 г.

30-дневно предизвикателство: картичка № 23


Изобщо не обичам публикации, в които набързо ви показвам една снимка и приключвам, но, уви, когато публикуваш всеки ден и когато това е едно от десетките неща, които трябва да свършиш, просто няма друг начин. Предизвикателството донякъде извинява лаконичността ми, но наистина имам усещането, че отбивам номера, че губя връзката с вас. Но пък още седем картички и се надявам да се върна към обичайния си ритъм на писане. Харесам блогове с лично отношение, тези, зад чиито публикации прозира мисъл, или чувство, или емоция. Иска ми се и моят блог да е такъв, но ми се струва, че при ежедневното публикуване това отношение малко се размива. Не защото няма какво да кажеш всеки ден, а защото рутината те кара да го кажеш по малко по-различен начин.

3 коментара:

Addii каза...

Прекрасни са тези рози!Много пленяваща е тази картичка!
Тони,когато видя хартия на рози и други цветя,веднага се сещам за теб ,не знам, защо така правя тази връзка ,но на няколко пъти вече ми се случва..

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Тони, не знам за другите момичета, но аз харесвам много твоите публикации. Дори и лаконични, в тях винаги прозира една перфектност, подреденост и огромно чувство за отговорност..
Тази картичка е чудесна! Изчистена и семпла и в същото време с много стил!

yanmaneee каза...

lebron james shoes
kyrie shoes
kyrie 6 shoes
supreme t shirt
kobe
golden goose
lebron james shoes
curry shoes
jordan shoes
stone island sale

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...