неделя, 22 април 2012 г.

30-дневно предизвикателство: картичка № 10


Днес със сигурност ще ви изненадам не с това колко семпла е тази картичка - и друг път сте виждали тук много такива, а с това, че публикувам коледна картичка през април. Рисковете на предизвикателството :) В един момент се оказваш толкова притиснат от липсата на време, че просто грабваш това, което ти е пред очите и правиш най-елементарната възможна картичка. Тази ми отне две-три минути - със сигурност мога да участвам в някоя надпревара за скоростно правене на картички. 

И за да компенсирам зимното настроение, ще ви покажа една снимка от вчера с пожелание пролетта да изпълва сърцата ви с радост, а лицата ви - с усмивки:



4 коментара:

bejko каза...

Добро утро и на теб!Изненада ме наистина,картичката е чудесна ,но някак не ми донесе коледен дух,но със сигурност носи твоят почерк.Може би ще я преразгледам към края на годината-виж пък снимката от вчера е страхотна.Хубав слънчев ден ти пожелавам:)

Анонимен каза...

Е, показвала си ни и по-семпли картички, тази все пак май има брокат :) Картичката е великолепна - много топла и уютна! Не се затъжих за зимата, но към Коледа, с чаша чай - тогава ще я гледам с удоволствие :)Деси

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Ехехй,..къде ни прати ти...
Аз очаквам лятото с нетърпение, а ти си на зимна вълна днес :):):)
Признавам,че идеята е оригинална и също,че умението ти да създаваш картичка за отрицателно време при това стилна много ме впечатлява...

Kati каза...

страхотна снимка, как ми се иска да се пренеса сега веднага там, точно насред полянката...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...