неделя, 12 февруари 2012 г.

Мини-картичка за рожден ден


Добро утро! Днес няма да съм особено многословна и просто ще ви пожелая хубав неделен ден с тази картичка в пролетни цветове. Всъщност ще ви напомня и за страницата на Творения и вдъхновения във Facebook, не за друго, а за да спомена, че в нея освен линкове към публикациите тук, ще може да откриете и връзки към всичко интересно, на което съм попаднала в мрежата през седмицата. Там може да задавате въпроси, изявявате желания за определени публикации, самите вие да публикувате линкове към това, което ви е впечатлило или харесало. Очаквам ви :)
 

2 коментара:

dani's cards каза...

Тони ,много харесвам картичките ти!Не умея твоят стил,но това не ми пречи да му се любувам!

Анонимен каза...

Страхотна картичка Тони :-)
А новият ти проект с бележника е много обогатяващ, обезателно ще се включа в него :-)
Аз редовно следя твоят блог и идеята ти за видео урочета много ми допадна и сега и аз подготвям няколко, ще се радвам и моите да са толкова сполочливи, както тези които ти правиш.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...