петък, 22 юли 2011 г.

Коледа през юли

 

Знаете ли, че не съм ви показала цяла серия коледни картички? Преди няколко седмици реших, че горещото лятно време е идеално за зимни приготовления и използвах моментното си вдъхновение, за да преработя няколко от миналогодишните картички и да направя нови такива. Е, както обикновено при мен, това вдъхновение трая от ден до пладне и трудовият ентусиазъм толкова бързо ме напусна, че дори не съм снимала последните картички. Това обаче няма да ми попречи да обърна най-после внимание на блога и да ви покажа една-две от тях. А че навън е 30 и не знам си колко градуса, ще се правим, че не забелязваме. 
От другата седмица съм в напълно заслужен платен годишен отпуск. Което означава, че или в блога ще настане пълно затишие, или че ще ви тормозя с по няколко публикации на ден. Ще поживеем, ще видим... А дотогава - слънчеви усмивки! :)

7 коментара:

Unknown каза...

Много яка :)

Le каза...

ех, че е хубава!

morgiana каза...

Страхотна е! Поздравления!

Lionelsa каза...

Невероятна е картичката. Толкова нежна и коледна.

Toni каза...

Благодаря:)

Hristovica каза...

Ооо...много е хубава

Ani каза...

Прекрасна е!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...