четвъртък, 26 май 2011 г.

Патешка му работа


Толкова нови картички имам и толкова малко от тях ме карат да се потупвам по рамото. Всъщност ги харесвам, но имам усещането, че нещо им липсва. Мине се - не мине известно време и навлизам в един такъв период на търсене. Когато чувствам, че това, което правя, не е достатъчно и усещам, че има още нещо - нещо, което ми се изплъзва и не мога да уловя. Наскоро прочетох по повод фотографията, че когато започнеш да не харесваш нищо от това, което правиш, започваш да се развиваш. Не знам дали се развивам, но търпеливо изчаквам  да видя къде ще ме отведе този път неудовлетвореността.

Всъщност тази картичка е сладка - харесва ми комбинацията от цветове, харесва ми малкото пате, така целеустремено закрачило нанякъде. В момента не мога да кажа, че съм особено целеустремена, но определено съм се запътила нанякъде - и аз като патето. Дано по пътя прехвърчат пеперудки - за да ми е цветно и да не е скучно.

9 коментара:

KalySto каза...

Много ме усмихна този паток.
И подкрепям идеята,че щом сме недоволни от това което правим значи сме на пътя да открием нов път да се развиваме.
Усмихнат ден и на теб !

Ivolina каза...

Много сладко пате и много нежна картичка. Наистина изглежда целеустремено. Успех по пътя, по който си се запътила.

Маги каза...

Много сладка картичка. Толкова свежи цветове няма как да не ме грабнат. :)

Le каза...

Много ми хареса цветовата комбинация. една такава чиста. А патето според мен е по-скоро тъжно, пожелавам ти да не си...

Lina каза...

Тони, дано ти е цветно и пеперудено :-) Патока е жесток :-) При мен имаш една наградка, намини да си я вземеш :-)

Toni каза...

Благодаря ви! По никакъв конкретен път не съм се запътила аз, просто си се шляя :))
След коментара на Ле позагледах патенцето - наистина е малко начумерено. Или по-скоро съсредоточено. Но има и такива моменти :)

Toni каза...

Лина, благодаря ти - наминах :)

Ганима каза...

Важното е да не спираме да вървим напред :)
Цветовете ме грабнаха от пръв поглед. А патока е сладур, нищо, че е увесил нос. Пеперудите ще го развеселяват :)

Lina каза...

Тони в бързината съм объркала линковете но веднага ще го оправя! Разбира се че става дума за теб :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...