петък, 25 март 2011 г.

Мини-картичка


Колкото и да не е видно от снимката, това всъщност е една мини картичка, която просто снимах отблизо. Попитаха ме наскоро колко са големи картичките, които правя, и аз доста се затрудних какво да отговоря. Сигурно защото малко от тях съвпадат като размери и почти всяка е различна от другата. 

Един от най-разпространените размери за една картичка са 4.25 х 5.5 инча - тоест прегънатата половина на един стандартен за американците лист с размери 8.5 х 11 инча. Всъщност правя и такива картички, но не особено често. Може би защото този размер понякога ми се струва твърде голям, а и защото почти винаги се съобразявам с наличните материали. Какво имам предвид ли? Останало парче картон от друга картичка, макар и малко, винаги може да бъде използвано отново - просто картичката ще е миниатюрна. Същото важи и за хартиите - оползотворяват се докрай, особено любимите такива. Не правя картичките си за продажба, така че не се чувствам обвързана от правила. Ако може да се побере в плик, значи всичко е наред.
Тоест въпросът за размерите на картичките ми, няма еднозначен отговор:)

А с какви размери са вашите картички?

3 коментара:

Te4eto каза...

Свежа картичка!
И моите са с най-разнообразни размери.

Le каза...

надписа ме впечатли!:)
Размерите и при мен са различни и често не се събират в плик, заради това, че са нестандартни, но харесвам малките картички повече!

I Love Making Things каза...

И аз съм силно впечатлена от надписа.
Страхотен ефект се е получил.

Иначе и моите са различни, харесвва ми да експериментирам с размерите.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...