понеделник, 31 януари 2011 г.

Картичка с перли


Вече е очевидно - обичам необичайните цветови комбинации. Направих тази картичка за седмичното предизвикателство на Картичкофуриите - "Картичка с перли". А вдъхновението ми дойде от чудесния блог на Радостина - 79 Ideas и по-конкретно от тази снимка:



Първоначалната идея бе картичката да е само в черно и бяло, но пък единствените перлички, които имах, бяха сини и за да създам баланс, направих още една отпратка към синия цвят. Искрено се надявам картичката да ви хареса. Желая ви спокойна, изпълнена с положителни емоции седмица. При мен напоследък страхотните новини се редуват с разни притеснения и единственото, от което имам нужда е точно това - малко спокойствие и повече положителни емоции. Желая го и на вас :)

9 коментара:

Анонимен каза...

Тони , отново чудесна картичка!
Съчетанието на цветовете е много интересно и стилно. :)
Усмивки - Yellow_

Пъстър свят каза...

Много хубава стилна и елегантна картичка!

Маги каза...

Тони, тази картичка ми стана любимата твоя. Просто е великолепна!

Анонимен каза...

Тони, много ефектна се е получила картичката!
Devilkin

Veselina каза...

Красива и изтънчена картичка! Кара те да я гледаш отново и отново.

Unknown каза...

Прекрасна, стилна и вдъхновяваща! Благодаря, че я сподели!

Toni каза...

И аз ви благодаря за чудесните коментари!

Nelly каза...

Уау, много стилна картичка. Перфектна!

~Gery~ каза...

И на мен много ми харесва, Тони! Стилна, изискана, нежна и твоя! :)


Благодаря ти, че участваш в предизвикателството на Елшите при Картичкофуриите:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...