петък, 10 декември 2010 г.

За мен


Поредната семпла картичка, посветена на Коледните празници.
Току що проверих и се оказа, че утре блогът ще стане точно на един месец. Времето отлетя неусетно и в същото време остави в мен чувството, че винаги съм правила точно това. Блогът бързо се превърна в неотделима част от деня ми и ми носи толкова радост, вълнения и очаквания. Всъщност вие сте причината за това. Благодаря ви! Което е добър повод да споделя няколко любопитни факта за самия блог и за мен, неговия автор.

За този един месец бяха публикувани 21 публикации, а блогът имаше 1 586 посещения - без да броим моите, които бяха безброй :))
И ако блогът е на месец, аз съм на цели 34 години.
Освен да правя картички, се занимавам със скрапбукинг и с фотография - макар и само за семейните албуми.

Движението на минимализма, което набира скорост през последните години, е едно от нещата, които предизвикват интереса ми. Наред с графичния дизайн и книгите - други любими мои неща.

Събуждам се ужасно рано, но пък и съответно заспивам почти с кокошките :))

Не си падам по пазаруването, нито по разкрасяването и малко от типичните женски занимания предизвикват интереса ми.

За сметка на това непрекъснато се залавям с разни проекти. Всъщност превръщам ежедневието си в своеобразен проект:)) Някой ден ще ви разкажа за всеки един от тях. Засега споделям, че тази година се надявам да приключа успешно с любимия си проект - 365 дни. Успях да направя по една снимка от всеки един ден на тази година и да запиша най-интересното случило се през деня. Обичам да разглеждам тези снимки, да чета текстовете и да се връщам към любимите си моменти. Със сигурност следващата година ще се заловя с този проект отново.

Имам двама сина, като и аз, и двамата малчугани сме зодия Водолей. Не знам дали това означава нещо - честно казано, не разбирам от астрология, но знам, че през януари и февруари празнуваме до отмала.
 
Обичам да чета и съм един от създателите на форума "Предай нататък книга".

И преди да ви отегча, нека ви пожелая хубав петъчен ден с един от любимите ми клипове в YouTube:

16 коментара:

Addii каза...

Честита месичинка Тони,блогът ти е страхотен ,картичките ти са много стилни и всяка толкова семпла, но много говореща ...Поздрави и ще е много хубаво да ни запознаваш с повече от твоите проекти,за мен ще е много интересно

Le каза...

Честито Тони! Честита да си и ти! Беше ми много интересна публикацията ти и това, което споделящ за теб и твоят проект за теб! Поздравления, очевидно умееш да влагаш и извличаш смисъл и това май е вкуса на живота...Бъди щастлива!
А блогът ти...аз също имам усещането, че винаги го е имало, и то единствено защото внасяш много стил и някак много бързо се утвърди приятната ми нужда да идвам тук...!
Пожелавам ти успех!
Картичките ти, публикациите ти, снимките...всичко е на много високо ниво!

krechi каза...

Честит първи месец в блог пространството на картичките!!! Пожелавам ти след една година посещенията на блога да са поне 3 пъти повече!
Успех!

Lionelsa каза...

Хайде и аз да честитя първата месечинка на блога ти. :-)

Не само ние сме част от него, но и той е част от моето ежедневие. С интерес надничам тук за да се радвам на нещата, които ни показваш.

Le каза...

ТОни, забравих!
Много, много ама много съм впечатлена от 'предай нататък книга' . Думи нямам да изразя възхищението си от проекта. Мога само да съжалявам, че не се приемат членове.
===
и картичката, много стилна и говореша с тази прекрасна дата!

Toni каза...

Момичета, прекрасни сте! Толкова мили, доброжелателни, сърдечни... Благодаря ви от сърце!!!

Ади, със сигурност ще разкажа и за другите проекти, а ще споделя и повече за Проекта 365.

Ле, ако искаш, пиши ми на имейла в профила - ще измислим нещо :))

Te4eto каза...

Честито!
И на мен ми беше особено интересна тази публикация. Знам си аз, че няма случайни неща... Не разбирам от зодии, но съм водолей и съм сигурна, че "и сме по-красиви и сме по-добри" (мога и още да допълня, ама да не се обидят другите :D).

LaMartinia каза...

Охооо, честита месечинка, Тони! пожелавам ти безброй месечинки и все такива приятни емоции покрай блога!
Този проект 365 от много време го мисля, но все отлагам, ще се опитам тази година да се пробвам:-)
Не знаех, че Предай нататък е твое дело, чудесна инициатива!
Поздрави и чакаме нови неща от теб:-)

Маги каза...

Честита месечинка на блога ти, Тони! :)Беше ми интересно да науча повече за теб.

Unknown каза...

Поздрави и от мен! И за прекрасния блог, и за чудесния пост и за това, че сподели толкова интересни неща за себе си.
Благодаря, че добавяш частица красота към дните ми - колкото и да е отскоро, не пропускам да погледна тук :).

Toni каза...

Мога да повтарям до "пресипване" колко съм благодарна на всеки един коментар, но ми се иска да можех да придружа тази благодарност и с усмивка и доза добро настроение. Та освен благодарностите, имайте предвид и тях :)

Анонимен каза...

Fantastic color combo! Just discovered your blog through Cards blog and I'm lovin it!

~Gery~ каза...

И аз, и аз да кажа Честито!
Много се радвам, че създаде този блог, Тони!
Когато прохождах в темичката на Бг Мама за картичките и скрапбукинга, помня, че и ти беше там, но беше решила да си вземеш почивка... Сега се радвам, че се завърна, защото тогава не успях да се насладя на нещата, които правиш. А те са наистина страхотни! :)
Винаги ми е интересно да чета при теб, не само да гледам прекрасните ти снимки и ти блогодаря, че споделяйки за себе си, ни позволи да се докоснем до теб и като човек, а не само като творец. :)

П.П. По повод следенето - нямах предвид RSS Feed,мила :)
Това, което имах пред вид е т.нар. Followers или Последователи. Това е Притурка, която се активира от Дизайна на Блога, трябва само да я добавиш и ще може всеки да цъкне на нея и вече да вижда кога публикуваш нещо ново и красиво.
Функцията му е подобна на RSS навярно, но просто сме свикнали по този начин. :)
Усмих!

Toni каза...

paperella, thank you!

Гери, благодаря ти! Развълнува ме наистина много.

И най-после разбрах какво имаш предвид за притурката - в техническо отношение познанията ми леко куцат:)) Веднага се заемам

~Gery~ каза...

Леле, леле, аз докато се завърна при теб и 18 човеченца вече те следят :)
За мен е удоволствие да съм 19-тото, Тони. Радвам се, че си се справила:)

Toni каза...

Благодаря за помощта :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...