понеделник, 21 май 2012 г.

Понеделник в цветове/Експерименти с копик-маркери


Следилите 30-дневното предизвикателство знаят, че благодарение на него преоткрих маркерите Копик, които повече от година стояха неизползвани в шкафа с материалите ми. На няколко пъти бях на крачка да се разделя с тях, но винаги ме спираше вътрешното усещане, че не трябва да го правя. Доверих се на това си вътрешно усещане и добре, че го направих.

Оказа се, че оцветяването може да бъде извънредно забавно, а и много релаксиращо занимание. Докато оцветявам, наистина си почивам, забавям темпото, спирам за момент. А аз определено имам нужда нещо да ме спре насред цялото това бързане (което не винаги е необходимо, но май я карам по навик). Следващото решение беше логично - трябва да оцветявам по-често.

Така че споделям с вас идеята за едно ново начинание:
за обещанията, дадени само пред мен, ми е твърде лесно да забравя :)

Понеделник в цветове

Нова рубрика в блога, в която всеки понеделник ще публикувам картичка с картинка, оцветена с маркери Копик. Минава ми през ум мисълта тези публикации да съдържат и нещо като мини-уроци за оцветяването с тези маркери, но на този етап знам толкова малко, че трудно бих могла да напиша нещо смислено. По-нататък - може би :)

И така, ето я първата картичка от новия проект. А ако искате да научите повече за маркерите Копик, непременно прочетете публикацията на Нана, към която съм дала линк в началото.

Желая ви една хубава седмица, изпълнена с повече слънце и много усмивки!

8 коментара:

Ири каза...

Еха, толкова е свежа и наситена с цветове. Браво, Тони! Новият проект ще бъде вълнуващ :)

Диляна каза...

Много ми харесва новата рубрика! Аз съм почитател на многото цветове и ще следя с интерес :-)

honey_bunny каза...

Ей, Тони! Страхотна картичка, много свежи цветове и супер самопредизвикателство! <3 Обожавам играта на думи в посланията на картичките! :)))) И като видях "sew happy", честно да си кажа, очаквах да видя шевове по картичката... ;)

Елена каза...

Картичката е много свежа и толкова подходяща за времето напоследък:)
Тони,пълна си с идеи за предизвикателства. Чудесно начало на седмицата ще ни подаряваш:)

Vili M. каза...

Браво, Тони, чудесно решение. Справила си се чудесно. Рисуването наистина отморява и носи удоволствие. Подходих към чао маркерите много скептично, но след 2-та картинка вече плувах в свои води. И една хитрина - като оцветиш картинката, можеш да направиш плътно около всяка фигура контур (около 2 мм.) с най светлото сиво (моето е С-1) и после около 1 мм. с малко по-тъмно сиво (С-3) и после повтаряш отново със светлото. Става много красиво - картинката "оживява", придобива дълбочина и триизмерност. Очаквам с нетърпение следващия понеделник и следващата картинка.

Toni каза...

Благодаря ви!

Вили, непременно ще опитам трика със сивото - точно тези цветове ги нямам, но при следваща поръчка, ще ги имам предвид. Благодаря за съвета!

Анонимен каза...

Браво Тони! Ще следя с интерес :-)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Тони,..и аз се включвам да следя с интерес тази нова рубрика при теб :)
Картичката е супер. Оцветяването е наистина чудесно преживяване.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...