сряда, 1 юни 2011 г.

Месец май - накратко

Този път реших вместо единствено да ви покажа трите си любими картички от предходния месец, накратко да спомена какво се случи през месец май.
Но нека започнем с трите картички - ето ги любимите ми:


 

 


Показаните в блога нови картички този месец не бяха кой знае колко много, но затова пък ви разказах за Венеция  и заедно разгледахме Падуа и Пиза.

След Италия пък почти стигнахме до връх Вейката - най-южната точка на България,


като същия този ден научих, че риболовът по залез слънце може да бъде особено приятно занимание - дори въдица не ми трябва - само тихо, красиво езерце и удобно столче.



Що се отнася до проекта, за който писах в началото на месеца... Хм, трудно ми е еднозначно да го определя като успешен или неуспешен - определено не се разви точно така, както си го представях. И със сигурност имаше дни, в които не правих нищо повече от това да се приведа в неплашещ хората вид. Всъщност и в дните, в които си напомнях за проекта, не отделях кой знае колко време и внимание - месец май определено успя да ангажира вниманието ми със стотици други неща. Но пък определено имаше смисъл - бях на маникюр, промених малко цвета на косата си, правих си често маски за лице, сдобих се с нови обувки и разни други дреболии, напомнях си да пия повече вода, опитвах да се храня здравословно. Обичайните женски истории всъщност, но ако ме познавате, определено ще решите, че и това си е цяло постижение за мен - обикновено я карам много отгоре-отгоре. Всъщност точно вчера си говорихме с майка ми и една приятелка за външния вид и те ме убеждаваха, че само още няколко годинки ми трябват и ще се загрижа за външния си вид не на шега. Ще видим ще се получи ли така :))
Стига съм се отплесвала и аз в приказки...

Желая ви един прекрасен месец юни, красиво лято и много усмивки!


4 коментара:

bellnell каза...

:) Тони, толкова много неща, кое от кое по-интересни и очарователни дано винаги да намираш време и сили за още по-хубави,успешни и забавни моменти запечатани на блога ти с които да ни интригуваш и вълнуваш! Благодаря!

Iva каза...

Тони,от доста време чета всяка твоя публикация,наслаждавам се на всяка твоя нова картичка и ми се иска да ти призная нещо-зареждаш ме по някакъв си твой ,неподправен и естествен начин,караш ме да се нахъсвам като теб,да опитвам нови неща за себе си и сама да се предизвиквам.Немога да опиша с думи,колко съм ти благодарна за влиянието,което оказваш върху мен!Радвам се ,че те открих,ще надничам постоянно в твоето кътче,с надежда всеки път за ново откриване,нова емоция,нова усмивка,нова идея!Благодаря ти,от цялото си сърце!
С поздрав
Ива

Анонимен каза...

Тони, през всеки работен ден се отбивам в блога ти /през почивните просто много рядко сядам пред компютъра/ и мога да кажа, че определено ме зареждаш с положителни емоции. Благодаря ти!

Devilkin

Toni каза...

bellnell, аз ти благодаря за хубавите пожелания!

Devilkin, радвам се, че се отбиваш - вече толкова години сме в блог-пространството заедно, че имам чувството, че се познаваме лично :)

Ива, не знам колко пъти прочетох коментара ти и всеки път ми ставаше едно такова хубаво и светло на душата. Коментари като твоя наистина ме карат да чувствам, че от този блог има смисъл. Благодаря ти!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...