сряда, 1 юни 2011 г.

Месец май - накратко

Този път реших вместо единствено да ви покажа трите си любими картички от предходния месец, накратко да спомена какво се случи през месец май.
Но нека започнем с трите картички - ето ги любимите ми:


 

 


Показаните в блога нови картички този месец не бяха кой знае колко много, но затова пък ви разказах за Венеция  и заедно разгледахме Падуа и Пиза.

След Италия пък почти стигнахме до връх Вейката - най-южната точка на България,


като същия този ден научих, че риболовът по залез слънце може да бъде особено приятно занимание - дори въдица не ми трябва - само тихо, красиво езерце и удобно столче.



Що се отнася до проекта, за който писах в началото на месеца... Хм, трудно ми е еднозначно да го определя като успешен или неуспешен - определено не се разви точно така, както си го представях. И със сигурност имаше дни, в които не правих нищо повече от това да се приведа в неплашещ хората вид. Всъщност и в дните, в които си напомнях за проекта, не отделях кой знае колко време и внимание - месец май определено успя да ангажира вниманието ми със стотици други неща. Но пък определено имаше смисъл - бях на маникюр, промених малко цвета на косата си, правих си често маски за лице, сдобих се с нови обувки и разни други дреболии, напомнях си да пия повече вода, опитвах да се храня здравословно. Обичайните женски истории всъщност, но ако ме познавате, определено ще решите, че и това си е цяло постижение за мен - обикновено я карам много отгоре-отгоре. Всъщност точно вчера си говорихме с майка ми и една приятелка за външния вид и те ме убеждаваха, че само още няколко годинки ми трябват и ще се загрижа за външния си вид не на шега. Ще видим ще се получи ли така :))
Стига съм се отплесвала и аз в приказки...

Желая ви един прекрасен месец юни, красиво лято и много усмивки!


5 коментара:

bellnell каза...

:) Тони, толкова много неща, кое от кое по-интересни и очарователни дано винаги да намираш време и сили за още по-хубави,успешни и забавни моменти запечатани на блога ти с които да ни интригуваш и вълнуваш! Благодаря!

Unknown каза...

Тони,от доста време чета всяка твоя публикация,наслаждавам се на всяка твоя нова картичка и ми се иска да ти призная нещо-зареждаш ме по някакъв си твой ,неподправен и естествен начин,караш ме да се нахъсвам като теб,да опитвам нови неща за себе си и сама да се предизвиквам.Немога да опиша с думи,колко съм ти благодарна за влиянието,което оказваш върху мен!Радвам се ,че те открих,ще надничам постоянно в твоето кътче,с надежда всеки път за ново откриване,нова емоция,нова усмивка,нова идея!Благодаря ти,от цялото си сърце!
С поздрав
Ива

Анонимен каза...

Тони, през всеки работен ден се отбивам в блога ти /през почивните просто много рядко сядам пред компютъра/ и мога да кажа, че определено ме зареждаш с положителни емоции. Благодаря ти!

Devilkin

Toni каза...

bellnell, аз ти благодаря за хубавите пожелания!

Devilkin, радвам се, че се отбиваш - вече толкова години сме в блог-пространството заедно, че имам чувството, че се познаваме лично :)

Ива, не знам колко пъти прочетох коментара ти и всеки път ми ставаше едно такова хубаво и светло на душата. Коментари като твоя наистина ме карат да чувствам, че от този блог има смисъл. Благодаря ти!

Анонимен каза...

fear of god essentials hoodie
palm angels
bapesta shoes
golden goose outlet
bape official
travis scott jordan
kd shoes
golden goose outlet
curry shoes
off white hoodie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...