четвъртък, 2 декември 2010 г.

Открития в мрежата - темплейти за картички, страница и албум

Докато преглеждах вчера блоговете, които следя, в този на Pink Paislee попаднах на чудни темплейти - за дигитална скрапбук страница и цели четири картички. Всъщност сега ми хрумва, че дори и страницата би могла да бъде използвана за картичка под формата на квадрат. Винаги съм предпочитала по-минималистичния подход, но цветовете и елементите на тези темплейти, ме накараха да ахна. Наистина ми харесаха много и със сигурност ще ги използвам - ако не тази година, то може би следващата. Ето и линка към самата публикация, от която може да ги свалите.


И за илюстрация на това как може да изглежда и вашата картичка, направих  една със снимка на моите деца:
 

За целта изпозвах Фотошоп. Всъщност единственото, което е нужно да направите, е да свалите темплейтите, да ги отворите с Фотошоп, да изберете подходяща снимка, да я отворите с програмата и след това просто да я пренесете в темплейта, като съответно намалите или увеличите снимката до подходящите размери. Картичките може да разпечатате в някой от многобройните сайтове, които предлагат тази услуга - например Artscow, Photobox или Shutterfly.

Дано не ви отегча днес, но продължавам с откритията си в мрежата и с един от най-интересните и красиви албуми, на които съм попадала напоследък. Направен е от  Liz Tamanaha от Paislee Press. Рядко съм срещала толкова добро съчетание между минимализъм и ярки елементи. Влюбих се в белите пространства, разположението на снимките, избора на цветове:


Със сигурност си заслужава отделеното време. 

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...