неделя, 14 ноември 2010 г.

Winter Bliss


Това е всъщност втората картичка, която направих вчера. При първата опитах да следвам едно от многобройните предизвикателства, които ни предлагат блоговете за картички в мрежата, но за съжаление не се получи нищо. Не знам защо ми е толкова трудно да следвам точни правила... Да се получи хубава картичка, след като съм я правила за конкретно предизвикателство, си е изключение.
И ядосана от несполучливия опит, направих тази. Определено се почувствах по-добре. Може би трябва да използвам тези предизвикателства само за вдъхновение, но не и да следвам стриктно правилата им. Или по-скоро да ги подбирам внимателно. В случая предизвикателството беше скеч, много различен от обичайния ми стил. Нормално бе да очаквам, че резултатът няма да ми допадне. А вие как се чувствате по отношение на предизвикателствата? Особено онези с по-сложни скечове или с точно посочени продукти, които да се използват - едно цвете, три копчета и т.н.

5 коментара:

Nana каза...

Тони, картичката е omg, omg, omg :) Разкошен подбор на хартии и композиция.
За предизвикателствата е най-лесно, първо да си направиш това което искаш и чак тогава да търсиш къде да я вмъкнеш. Това в повечето случаи. Конкретно по сложни скечове, аз лично рядко се хващам и обикновено на края е трудно да се разпознае оригиналният скеч, та често си го и премълчавам. :D

Addii каза...

много стилна и красива!

Toni каза...

Нана, идеята ти е просто страхотна :)) Правиш картичка и после преценяш става ли за някое предизвикателство. Умно!
Радвам се, че ви харесва.

Маги каза...

Много е хубава.

Te4eto каза...

И на мен много ми харесват както конкретната картичка така и предишните! Бих казала, че стила ти ми допада. Относно предизвикателствата аз ги ползвам освен за вдъхновение и за подсещане - често ми се прави нещо, но не знам какво...
И после при готова картичка, ако имам време да поровя и аз правя като Нана ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...