неделя, 21 октомври 2012 г.

Първата за сезона коледна картичка и новости в блога


Време беше да публикувам в блога и първата коледна картичка за този сезон. Закъснялата есен и прекрасното време навън не ми навяват коледни мисли, но пък един благотворителен базар в края на ноември ме накара да запретна ръкави и да направя поне една дузина. Ще ви ги показвам периодично, стига да ми остане време за някакви що годе смислени публикации.

Мислех и за онлайн - класа, за който бях писала, и е време да призная, че няма да се справя. Краят на годината ми се виждаше толкова далече тогава, когато писах за първи път за идеята, а се оказа, че преполовихме и октомври, без да ми остане време да свърша нищо друго, освен да измисля концепцията и да направя няколко картички. Уви, явно съм настроена твърде оптимистично за нещата, с които мога да се справя в рамките на деня. Но пък с удоволствие ще споделя и направените картички и някои идеи като отделни публикации.

Освен новата заглавка - за която не съм съвсем сигурна доколко ми допада, но определено имах нужда от промяна, от известно време в блога има и нов раздел - Често задавани въпроси, в който опитах да отговоря на въпросите, за които почти ежедневно получавам запитвания на имейл.

Много ми се иска да измисля и нещо за Коледа - всъщност имам много идеи, просто се питам коя от тях действително ще мога да реализирам - и като време, което да отделя, и като енергия и мисъл. Много отдавна не бях правила поръчка на материали, но тези дни очаквам такава от Simon Says Stamp, при това почти изцяло с коледна тематика. Дали да не опитам отново 30-дневното предизвикателство, но този път само и единствено с коледни картички?...


11 коментара:

arcadia каза...

Тони, ще следя с голям интерес, ако се самопредизвикаш за месец! :) Новата ти картичка е чудесна!

VioletCloudlet каза...

Тони, ще те следя с интерес и ще се радвам на всяка публикация от 30 дневния ти проект. А ако сега не си намерила сили и време за класа, то 2013 е дълга ;)

Kati каза...

Тони, с двете ръце съм ЗА да се самопредизвикаш, даже ако искаш ние ще те побутнем в тази насока :)
Ще ми е свърх приятно тук всеки ден да има по една коледна картичка :) Както се казва, един вид адвентски календар без шоколадчетата...

Dani B каза...

Тони, стискам силно палци всеки един твой замисъл да бъде реализиран! Картичката е чудесна! Сърдечни поздрави! :)

Te4eto каза...

Ей, пак съм наопъки!
Всъщност бих се радвала да виждам твоя коледна картичка всеки ден, но не ти го препоръчвам! (или поне не за цял месец)
Струва ми се, че едно такова предизвикателство води до "пресищане ма организма" и други вредни странични ефекти.
Дано не бъда отново криворазбрана... (не от теб)

Toni каза...

Тече, определено има много истина в думите ти. Спомням си как след предходното 30-дневно предизвикателство настъпи момент, в който нито ми се правеха картички, нито ми се пишеха каквито и да било публикации. Нормално е... Но пък точно това предизвикателство ме накара да опитам нови техники, да направя необичайни картички и въобще да прекрача някакви граници, които иначе не бих пристъпила. Така че може би трябва да претегля аргументите "за" и "против" и да преценя.
Благодаря на всички ви за куража и милите думи :)

LaMartinia каза...

Тони, много ми харесва новото оформление на блога, много повече от предишното!И аз мисля да направя страница "често задавани въпроси", даже още днес ако ми остане време.
Относно предизвикателството - аз съм за, стига да не е на всяка цена и насила. Ще те следим каквото и да решиш:-)

Vili M. каза...

И на мен много ми харесва новата ти заглавка, Тони. А за предизвикателството - винаги може да се съчетае полезното с приятното! Нали ти предстои участие в коледни базари ... така вероятно ще бъдеш по-мотивирана. Дори не е задължително всеки ден да правиш картичка, винаги може да се навакса :)

Мария Стоянова каза...

Тони, определено има голяма доза истина, както и ти каза, в думите на Течето. И аз след това 30 дневно предизвикателство се чувствах изморена от картички и публикации. Но, си има и добра страна - намерих много нови виртуални приятели. Колкото до онлайн кърса, аз много ще се радвам на такъв и то представен от теб, така че ако наистина намериш време през 1013 - та ще съм сред редовните му посетители. А, картичката е много свежа и интересна ;-) Хубава и спорна седмица ти желая.

Мария Стоянова каза...

Поправка - имах предвид през 2013 - та разбира се, но малкия ми се е качил вече върху клавиатурата :-)

Диляна каза...

И на мен много ми харесва новата визия, носи топлота и уют :-) Колкото до картичката - много в твой стил и с прекрасни традиционни цветове :-) Мисля и аз да заложа на по-изчистен стил тази Коледа и ще се отбивам често тук, за да видя какво ще ни покажеш :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...