петък, 15 април 2011 г.

Гостувам при Картичкофурии


Вятърът през последните дни упорито опитваше да издуха доброто ми настроение и вдъхновението ми за писане, но аз не му се дадох. Достатъчно е слънцето да се усмихне - та дори за малко, за да се почувствам отново изпълнена с енергия и положителни емоции.

И след увертюрата за споделяне на добро настроение, се обръщам към вас с поредното предизвикателство - този път поставено от мен като гост в Картичкофурии. Подробностите може да прочетете там, а тук показвам картичката по предизвикателството.
Може да спечелите и малка награда, така че непременно се отбийте :)

2 коментара:

dashick каза...

Обожавам този оттенък на зеленото! Както винаги чудесна картичка!!!:) Надявам се да ми остане мъничко време да се включа в предизвикателството

Nelka каза...

Току що видях твоето предизвикателство-много интересно и типично в твой стил.А картичката е разкошна.Иска ми се да се включа, дано да успея.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...