вторник, 7 декември 2010 г.

Серия бързи и лесни картички за Коледа



В края на миналата седмица видях в един сайт отправено предизвикателство - да се създаде серия от бързи и лесни коледни картички. Познавам добре себе си - стане ли въпрос за бързо и лесно, и очите ми светват. Няма начин, ще опитам - си казах. Разпечатах на бял картон без никаква предварителна идея надписите Merry Christmas, оформих картичките и започнах да умувам какво да добавя, за да се получи нещо семпло, но пък ефектно. Тогава се сетих за лентите от картон на Bazzil, които от поне година не бях използвала. Оказа се, че са добро допълнение и позволяват какви ли не импровизации. Добавих малко декоративни камъчета за разкош и така се получи серия от коледни картички. Равносметката: три продукта + около 15 минути време = три картички. Далеч съм от мисълта, че се получиха картички-шедьоври, но все пак крайният резултат ми хареса. 
Надявам се, че ще хареса и на вас:)

4 коментара:

Te4eto каза...

Много са хубави - нетипично коледни! И не че трябва да избирам, но първата ми е фаворит. Лично на мен пеперусите на втората ми идват малко повечко.

Маги каза...

Много нестандартни и сладки коледни картички. :)

Nelka каза...

Много са елегантни, харесват ми

Toni каза...

Благодаря, че се отбихте и отделихте време за коментар. Хубав ден ви желая :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...