сряда, 9 май 2012 г.

30-дневно предизвикателство: картичка № 23


Изобщо не обичам публикации, в които набързо ви показвам една снимка и приключвам, но, уви, когато публикуваш всеки ден и когато това е едно от десетките неща, които трябва да свършиш, просто няма друг начин. Предизвикателството донякъде извинява лаконичността ми, но наистина имам усещането, че отбивам номера, че губя връзката с вас. Но пък още седем картички и се надявам да се върна към обичайния си ритъм на писане. Харесам блогове с лично отношение, тези, зад чиито публикации прозира мисъл, или чувство, или емоция. Иска ми се и моят блог да е такъв, но ми се струва, че при ежедневното публикуване това отношение малко се размива. Не защото няма какво да кажеш всеки ден, а защото рутината те кара да го кажеш по малко по-различен начин.

2 коментара:

Addii каза...

Прекрасни са тези рози!Много пленяваща е тази картичка!
Тони,когато видя хартия на рози и други цветя,веднага се сещам за теб ,не знам, защо така правя тази връзка ,но на няколко пъти вече ми се случва..

*щурчо* каза...

Тони, не знам за другите момичета, но аз харесвам много твоите публикации. Дори и лаконични, в тях винаги прозира една перфектност, подреденост и огромно чувство за отговорност..
Тази картичка е чудесна! Изчистена и семпла и в същото време с много стил!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...