вторник, 8 май 2012 г.

30-дневно предизвикателство: картичка № 22 и обявяване на спечелилия наградата


Днес ще бъда особено лаконична, но за сметка на това пък изчерпателна :)

Наградата за деня на скрапбукинга отива при № 19 - Елена:


Елена, изпрати ми адреса си на HandMadeByToni(at)yahoo(dot)com и тези дни наградата ще пътува към теб.

На всички останали - благодаря ви от сърце за милите коментари!
Обещавам, че често ще преглеждам материалите си и ще правя малки награди за някой от вас.
Да даваш понякога носи повече удоволствие, отколкото да получаваш :)


10 коментара:

Ганима каза...

Еха! Прекрасна картичка! Носи много хубав заряд! :)

kami_bonbona каза...

Картичката е разкошна Тони! Честито на победителката :)

Анонимен каза...

Честито на победителката!
А тази картичка вече ми е най-любимата от цялото ти предизвикателство! :))
Yellow_

honey_bunny каза...

Честито на победителката и от мен! :) А картичката наистина носи много заряд! Хартията с облачетата е страхотна! А съчетана с тези сладки ярки сърчица ееее супер! <3

dani's cards каза...

Много свежа картичка Тони!И честито на Елена!

Анонимен каза...

Честити на Елена :-) Картичката е много хубава.

Kati каза...

Честито на късметлийката, да си ползва нещата с кеф. А картичката е много приятна.

Елена каза...

Лелеее, аз съм късметлийката:))) Благодаря ,Тони.В момента съм на седмото небе - също като бъдещият получател на тази красива картичка. За пръв път печеля нещо:)

Addii каза...

Картичката е прекрасна!Много свежа!
Честито на Ели!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Ели, честито!Всички подаръчета са разкошни- да си ги ползваш с удоволствие и да покажеш скоро албумчето попълнено..
Тони, тази картичка,носи едно такова чудесно послание..за много любов и..на седмото небе от щастие..Чудесна е!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...