четвъртък, 12 април 2012 г.

Нови придобивки - април 2012г. и идея за 30-дневно предизвикателство


Не мога да повярвам, че се заемам и с това, но вече няма връщане назад - обявих го официално. През следващите 30 дни ще правя по една картичка всеки ден и съответно ще я публикувам тук. Не обещавам да съм особено стриктна - ако някой ден успея да направя две картички, следващия ще си позволя да пропусна - всъщност това е истинският (таен) план за дните, в които няма да имам никакво време. Публикациите в блога обаче наистина ще са ежедневни - поне такова е намерението ми.

Не обещавам смислени текстове, нито картички - произведения на изкуството, но пък обещавам живо предаване - с всичката му непосредственост и неочакваност. Със сигурност ще е интересно и забавно. И може би поучително. Истинско предизвикателство, като се има предвид блатото от ангажименти, в което попаднах през последния месец и липсата на каквото и да било вдъхновение.

Ако успея да снимам клип за направата на някоя от картичките - ще е чудесно. Ако имам съмишленици, които искат да ми правят компания - още по-добре. А ако искате да видите продуктите от последната ми поръчка от Simon Says Stamp (интересно как не ми липсва вдъхновение за пазаруване...) и да научите повече за предизвикателството, гледайте клипа. 

С пожелания за усмихнат ден - доскоро :)

9 коментара:

Miss Emerald каза...

Тони, поздравления за предизвикателството, което си си самоотправила! Възхищавам ти се направо! Не бих посмяла на този етап да направя подобно нещо! С интерес ще следя твоите публикации и с интерес разгледах невероятните нещица, които си си поръчала. И май при всички ни понякога вдъхновението за правене на картички или нещо друго, се губи, но за сметка на това, стане ли въпрос за пазаруване, всички имаме дори в малко излишък вдъхновение! Пожелавам ти успех в новото начинание и разбира се, много творческо вдъхновение да го съпровожда!

Анонимен каза...

Ах, Тони, как ме заинтригува само с това 30 дневно предизвикателство...ще се опитам и аз, но не обещавам на 100 %. За покупки и разглеждане на сайтове, не е тайна, че всяка от нас намира време :о) Аз лично така се разтоварвам най-много по време на работния ден, когато отворя за 5-10 минути някой от любимите ми онлайн магазинчета. Може би и в къщи се усеща това вече, защото мястото взе да се изчерпва, мисля че скоро ще превзема и на съседите апартамента :о) Успех в предизвикателството, ще следя с интерес :о)

Анонимен каза...

Тони, наистина се чудих защо се загуби :-) Следя те редовно и проверявам всеки ден за нова публикация и картичка. С ОГРОМНО удоволствия ще следя и предизвикателството, което си си поставила :-) Хайде, чакам те да участваш и в моето :-)
Весели Празници Тони !!!

Boryana каза...

Ето едно интересно предизвикателство!Не е нужно към всяка картичка да има текст. Понякога ми е интересно сама да помисля защо я публикуваш.
Аз с голямо желание бих пробвала този проект през лятото.

П.П: Честити придобивки! Макарите на pink paisley определено привлякоха вниманието ми.

Диляна каза...

Успех с предизвикателството :-) Аз бих го направила също, но най-вероятно през лятото, защото точно този период на изпити, сесия и две пътувания в чужбина, които и на мен ми предстоят, със сигурност няма да успея :-) Аз също ще следя с интерес :-)

kami_bonbona каза...

Тони поздрави и от мен, чудесни неща си си поръчала и този път! много интересно предизвикателство, може би и аз ще пробвам през лятото, а сега ще следя с интерес....надявам се и странички да видя :)

dani's cards каза...

Тони,ето това се казва предизвикателство!Браво!Ще бъде истинско удоволствие за мен всеки ден да разглеждам блога ти.С нетърпение очаквам да видя 30 картички направени от теб!
Весели празници!

Елена каза...

Еха! Всеки ден нова картичка! Ще ми бъде приятно да се отбивам тук и да им се наслаждавам. Самата аз няма да посмея да се присъединя , защото малкото ми съкровище е картичкофурия,ама в обратния аспект - обича да ми отмъква нещата и да ги дъвче :)))

bejko каза...

Тони,много ми допадна твоето предизвикателство и искам да се възползвам от поканата ти да се присъединя!Вече започнах с първата си бърза картичка!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...