сряда, 30 ноември 2011 г.

Цветно настроение


И докато през юли бях на вълна коледни картички, сега ми се иска да внеса малка доза слънчево настроение сред зъзнещия студ навън. Започнах тази картичка без конкретна идея и замисъл, но очевидно съм имала нужда от топлите и ярки цветове, от пеперудите и цветята, за да извикам усмивка на лицето си. Отдавна не бях правила картички - забързана, ангажирана, замислена за задачи, проекти, работа, все не ми оставаше време дори да погледна материалите си. И колкото повече се отдалечавах от хобито си, толкова по-малко вдъхновение чувствах. Сякаш и то има нужда от редовни тренировки и периодични дози внимание. Надявам се, че тази картичка слага край на забързаността и поставя началото на по-спокойни дни - такива, в които имам време да се огледам, да поспра за малко и да се отдам на любимите си занимания.

9 коментара:

Маги каза...

Усмихна ме,Тони! Цветовете са толкова живи и ярки!:)

skylife каза...

Картичката е толкова слънчева и топла - не личи да има и капчица липса на вдъхновение :-)

Green-Eyed Girl каза...

Не знам за кого си мислела, докато си изработвала картичката, но изглежда е силно вдъхновяващ човек. Прекрасна е!

mimimira каза...

Наистина е много усмихваща и топла!

Lionelsa каза...

Много топлина и усмивки носи тази картичка. Точно както сме свикнали да ни огряваш :-)

Esi каза...

Тони, а аз ти пожелавам наистина тази картичка да постави началото на по-спокойни дни, за да може да ни радваш с красотите, които създаваш.
Картичката е страхотна!

Miss Emerald каза...

Дано наистина е началото на едни по-спокойни дни, за да може да ни радваш по-често с красивите си и стилни картички!

Julia каза...

Здравей.Нещата, които правиш са страхотни. Мога ли да те помоля да хвърлиш око на новия блог за козметика http://crystalline-doll.blogspot.com/ Надявам се, че ще ти хареса. :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Тони, още една много стилна твоя картичка. Всеки път с огромен интерес разглеждам творенията ти и им се възхищавам.
Заповядай в моя нов хоби-блог за предизвикателства, за да си получиш наградката от мен!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...