сряда, 12 януари 2011 г.

Къде пазарувам


Един от най-често задаваните ми въпроси е откъде купувам материалите, с които правя картичките си. Това е и поводът за днешната публикация. Първата уговорка, която правя, е, че пазарувам само онлайн и (поне засега) не от България. Започнах да купувам материали за картички и скрапбук-страници преди години - в момент, в който у нас изобщо не се предлагаха такива. За моя най-голяма радост вече и тук има търговци, които предлагат, ако не голямо разнообразие, то поне добър избор. Ето линкове към три онлайн-магазина, в които се предлагат продукти за правене на картички и скрапбук-материали - Двете елши, Хобисимо и Greta's art. Все още не мога да споделя свои лични впечатления от пазаруване в тях, но определено има много интересни неща.
Сайтовете, от които пазарувам напоследък, са няколко. За покупка в тях ви е нужна кредитна карта или регистрация в PayPal. Всички доставят до България. И от всички тях имам много добри впечатления, без каквито и да било забележки по отношение на контактите с клиенти и точното изпълнение на поръчката.

Сайтът, предлагащ най-голямо разнообразие, е Two Peas in a Bucket. Там може да намерите всички най-нови и актуални продукти. Цената на доставката до България варира според тежестта на пратката и не е особено изгодна. Възможно е стойността на доставката да е колкото и стойността на самите продукти. Ако улучите голямо намаление обаче - каквито в сайта често се предлагат, определено си струва. Поръчките пристигат за около месец.
Между другото, всеки вторник, четвъртък и събота в канала си в YouTube от сайта качват ново видео, в което представят новите и популярни продукти.

Сайтът, от който пазарувам напоследък, е Simon Says Stamp. Доставката до България е 13 долара независимо от стойността на поръчката - единствено, ако поръчате по-обемен продукт, ви начисляват допълнителна такава. Предимството на сайта е твърдо установената цена за доставка. Недостатъкът - липсата на добри намаления. Сайтът е ориентиран по-скоро към стампинга и материалите за правене на картички, отколкото към скрапбукинга, но все пак разнообразието на продукти е добро.

И като стана въпрос за намаления, един онлайн-магазин, който предлага отлични такива - включително и с до 90 % отстъпка, е Scenic Route Store. Е, няма голямо разнообразие, нито се предлагат най-актуалните продукти, но все пак избор има, при това не малък. Стойността на доставката е в зависимост от стойността на продуктите, но е разумна. И като се имат предвид намаленията в сайта, според мен този сайт определено си струва.

Друг сайт, който предлага не толкова драстични, но все пак солидни намаления, е Crafty Steals. Специфичното при него е, че се предлага един-единствен продукт в продължение на един ден. На следващия ден предложението вече е различно. Доставката до България е около 13 щ.д.

Последното ми откритие е един английски сайт Sarah's Cards - принципно избягвам да пазарувам от английски сайтове, защото макар че доставката е по-евтина, цените на продуктите често са двойно по-високи от тези в американските сайтове. В този обаче успях да си поръчам от любимите картони на American Crafts с 50 % намаление, доставката беше съвсем разумна и поръчката пристигна бързо. Оттогава от време на време следя сайта - за съжаление, липсва голям избор на продукти.

Ако имате въпроси, свързани с покупката на материали, задайте ги - ще отговоря с удоволствие. А моята молба към вас е да споделите откъде пазарувате вие и какви са впечатленията ви.

P.S. Подсетена от коментара на Маги, правя важно уточнение - не знам дали защото не живея в София, но никога досега не ми се е налагало да ходя до митница и да плащам ДДС или мито за поръчките си. Получавам пратките си в пощата.

P.S.  Тъй като тази публикация е на почти две години и голяма част от информацията вече не е актуална, може да погледнете страницата Често задавани въпроси, която периодично актуализирам.

14 коментара:

unicorn каза...

Тони благодаря за полезното инфо:)))Два от магазините не ги знаех:)))

Хубав ден:))

Маги каза...

Тони, много полезна информация си дала. Благодаря!
Аз от доста време заглеждам Simon Says Stamp, но за сега се въздържам. Не знам колко е митото и не мога да си направя нещо сметка колко ще ми излезе. И ДДС май се плаща? А и митницата ми е далече и сега зимата ми е трудно да стигна до там с малкия.

Toni каза...

Маги, благодаря ти, че ме подсети - допълних публикацията. Досега не ми се е налагало да плащам ДДС или мито за поръчките си, получавам ги в пощата.

troya каза...

Тони, благодаря за информацията! След като ти ме насочи, поръчах материали от Двете елши. Мога да споделя, че бяха коректни, доставиха на следващия ден. Правих поръчка и от Arty Mark, които пък ме зарадваха с подаръче.

Toni каза...

Радвам се, Троя. За Arty Mark не бях чувала - ще ги погледна.

Lidiya каза...

Тони, мерси за информацията! Ще разгледам последните три сайта, не ги бях чувала досега. Иначе аз от доста време разглеждам Simon Says Stamps и мисля в най-скоро време да се зарадвам с нещо от там :) Поздрави!

Nana каза...

На Two peas и Symon все слагам в кошницата и все махам после. :) Често защото не ми се чака дълго време да пристигнат от Щатите. От Sara's купувам, но рядко. Обикновено цените и са доста по-скъпи от колкото на други места. :С Иначе съм я признала за бързина на доставките. Един от любимите ми сайтове за пазаруване е: www.craft-emporium.co.uk/, само че мисля за доставки до Бг не са особено приемливи цените. Те, както и www.craftie-charlie.co.uk/ имат доста скрапбукинг неща. Крафт Емпориум поддържат всички колекции на Октобър Афтърнун с което абсолютно ме спечелиха за винаги. :)

Toni каза...

Нана, ти имаш предимството на големия избор:))
Между другото, за тези два сайта, от които пазаруваш, не бях чувала. За съжаление, нямат твърдо установена цена на доставка до България - проверих. Ако някой е пазарувал от там, да сподели впечатления за стойността на доставката до тук, моля :)

Arabela каза...

Тони, чудесно и полезно инфо, което е от полза за всички ни. С благодарност, за което. Помня твоите творения от по минало време, когато бях само мълчалив наблюдател в темата. Радвам се, че се завърна за да ни вдъхновяваш с красивите си творби!!!

Toni каза...

Арабела, толкова хубаво ми стана, когато прочетох написаното от теб. Благодаря ти от сърце!

Chiges каза...

И мен ме възпира единствено ходенето в митница, която е в друг град, да поръчвам от щатски магазини. Иначе наистина са много по-прилични цените, отколкото в европейските.
Иначе и аз пазарувам от нашенските магазини :).

Стеф каза...

Искам и аз да питам нещо. Когато си поръчваш от Simon Says Stamp до колко лв. ти е поръчката и имаш ли си наидея до колко лв. не се обмитяват стоките?

Toni каза...

Стеф, пиши ми на имейла и ще ти отговоря с удоволствие.

Анонимен каза...

birkin bag
cheap golden goose sneakers
golden goose sneakers men
jordan sneakers
golden goose sneakers
kd shoes
golden goose outlet
off white hoodie
golden goose outlet
nike off white

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...