събота, 2 февруари 2013 г.

Материалите за Project Life/видео



В това видео ви представям оригиналните продукти за Project Life, които получих тази седмица и с които възнамерявам през 2013г. да създам албум - своеобразна хроника на събитията, емоциите и хората,
с които ще ни срещне тази година.

Всъщност вчера успях да наваксам донякъде и да направя страниците за две от седмиците през януари. Определено щеше да ми е много по-лесно да не се връщам назад, а просто да започна от този месец, но пък идеята да имам албум за цялата 2013г. бе твърде съблазнителна, за да й устоя. Още при направата на тези първи страници някои от първоначалните ми представи претърпяха тотално развитие, но за всичко това ще ви разкажа някой друг път, когато ви покажа самите страници и споделя процеса си на работа.

5 коментара:

Plamnito каза...

Винаги съм се възхищавала на албумите от този вид в интернет. Това е и причината да започна да се занимавам с ръчна изработка на албуми и картички. Твоите проекти и съвети са много ценни и аз съм ти безкрайно благодарна. Желая ти една успешна и интересна година, която да пресътвориш в прекрасен/и албум/и.

Em каза...

Много са ми интересни тези твои публикации и всяко клипче следя с интерес! Благодаря ти, че споделяш с нас тези красоти :)
Ще чакам с нетърпение да видя първите странички от албума!

Гуш
Ем

kami_bonbona каза...

This's amazing!!! Много ми харесва цялата идея на проекта и разбира се продуктите който си избрала. Ще следя с нетърпение :) Поздрави!

Delfina von U. каза...

Радвам се, че още някой в БГ се е запалил по този проект. Аз, обаче, не мисля да спонсорирам американската скрапбукинг индустрия и карам само на фрийбита. Но наистина си иска повече време. Ще следя публикациите с удоволствие.

Анонимен каза...

Здравей, Тони!
Много благодаря за споделената информация и представянето на албума! С интерес следя всички публикации около Project life. Ще очаквам да ни представиш начина по който подготвяш страниците, любопитно ми е как ще печаташ върху картончетата и изобщо цялостната подготовка и реализация на страниците.
Толкова много вдъхновение черпя от теб! Страхотна си!
Мирослава

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...