вторник, 27 ноември 2012 г.

В очакване на Коледа - ден десети и нови идеи за блога


За да направя картичката, която показвам днес, използвах скеч от картичка, направена преди повече от две години - първата в тази публикация. Случва ми се от време на време да се връщам назад и да разглеждам старите картички, а понякога да им давам и нова интерпретация. Всъщност наскоро се замислих, че новите картички винаги ми харесват повече от старите. Или не съм съвсем обективна в преценката си и проявявам симпатии към новите, или наистина се развивам в уменията си :)

И като се върнахме за момент към миналото, защо да не хвърлим поглед към следващата година и някои от плановете ми, свързани с блога. Една от идеите е за поредица публикации, в които да представям подробно шаблоните за изрязване и папките за релеф, които използвам с Биг Шот. През тази година се сдобих с доста нови шаблони и преди всяка покупка упорито, но често неуспешно, търсих в интернет техни реални снимки. Така че определено ми се иска да започна тази поредица публикации, всяка посветена на отделен шаблон или папка, в които да показвам техни реални снимки и да споделям впечатления и други подробности, за да може тези от вас, които обмислят подобна покупка, да се ориентират по-лесно и бързо.

Със сигурност започвам отново с Проекта 365 дни и публикациите, свързани с него. Ще ви разкажа и за добилия огромна популярност проект на Becky Higgins Project Life и идеите ми как да го адаптирам за моите нужди с продуктите, с които разполагам. Много ми се иска през 2013г. да участвам в два онлайн-класа - Clean & Simple: The Workshop на Cathy Zielske и Hello, Story на Ali Edwards, с надеждата да започна да правя отново скрапбук-страници и да си говорим по-често тук за скрапбукинг.

Искрено се надявам да успея да осъществя тези си планове, но дотогава нека се върнем към днешната коледна идея за тези сладки птички за украса на елха, направени от бадеми: от Better Homes and Garden


Желая ви хубав и усмихнат ден!

13 коментара:

VioletCloudlet каза...

Топлал и нежна по душа е тази коледна картичка!!!

Miss Emerald каза...

Тази картичка притежава толкова положителен заряд, че не мога да откъсна очи от нея. Цветовете са великолепни и всичко е толкова хармонично!
Много ми харесва и идеята ти за шаблоните и папките за релеф. Не веднъж съм се сблъсквала със ситуацията, която описваш и едни такива публикации ще бъдат доста полезни.

Rossitca каза...

Много хубава картичка :-) Страшно ми хареса!

Unknown каза...

Тони,картичката ти е наистина много зареждаща,топли цветове и страхотен дизаин,поздравления!А за предстоящите ти напътствия,ще следя с интерес,защото и аз съм пред дилемата за набора от стенсили/ще ми е много полезно/,ако споменаваш и точните им размери ще е супер.Навестявам те редовно и те поздравявам за отличния вкус ,а тези бадемчета ми обраха точките.Много зареждащо в това мъгливо време,благодаря ти :)

district2 каза...

Много интересни планове! Картичката е невероятна - топла и симпатична, а пък за бадемите-птички да не говорим...

Ellie каза...

Чудесна картичка и много интересна и полезна публикация! Май вече съм мотивирана да пробвам другата година да осъществя проекта 365 дни снимки :)

DSdiva каза...

Хааа, човечковците от бадеми са страхотниии!!!Супер идея;)

Valchen каза...

Тони, чудесна е идеята ти за серия публикации за шаблоните за изрязване. И аз се сдобих с комлекта Project Life, планирам да започна с него в началото на новата година и ще ми е интересно да чета и твоите постове, свързани с този проект!

Toni каза...

Благодаря ви!
Валхен, откъде се сдоби с комплекта?
Аз реших да си направя моя интерпретация, именно защото не мога да го открия на що годе разумна цена, предвид доставката до България.

Hristovica каза...

Картичката е разкошна, Тони! Колкото до плановете ти...отново ме изненадваш колко си организирана и как от рано мислиш за всичко и планираш :о)

Диляна каза...

Страхотна, изчистена и стилна картичка, Тони! :-) И аз съм планирала нещо като Project Life за догодина, но като се знам колко съм несериозно със снимането, особено това с фотоапарата, не знам докъде ще го докарам. Най-много да ползвам снимките от instagram, те определено са ми по-лесни и бързи :-) Ще чакам с нетърпение бъдещите ти проекти :-)

Kati каза...

Поредната свежа и различна коледна картичка. Благодаря ти, че я сподели с нас. Колкото до плановете - пожелавам ти здраве, свободно време и творческо настроение за да ги осъществиш всички до един.

Анонимен каза...

fear of god clothing
supreme new york
hermes outlet
curry 8
hermes on sale
cheap golden goose sneakers
kyrie shoes
off white outlet
cheap golden goose
air jordan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...