неделя, 25 ноември 2012 г.

В очакване на Коледа - ден девети


Очевидно открих красотата на папките за релеф - в проекта следват само картички, в които до една са използвани папки за придаване на релеф. Не, не, шегувам се - тъй като не ви показвам картичките по реда, по който са направени, ще разнообразявам поредицата и няма да сте принудени всеки ден да гледате едно и също. Но наистина през последните дни във всички картички, които направих, използвах такива папки - просто съм очарована от ефекта, който се получава. Всъщност на живо този ефект е по-мек и не така очевиден, но не успях да уловя изцяло красотата му на снимките:


Коледната идея днес е позната може би на много вас - всъщност самата аз съм правила такава коледна елха преди години и наистина се получи много добре. Хареса ми обаче тази нова интерпретация, която открих в Pinterest, с красивата панделка, дървените снежинки и копчета за украса:


И за финал, ето една шеговита интерпретация на шаблоните за коледни картички, които ви показах преди няколко дни:


4 коментара:

district2 каза...

Картичките са много свежи и съм убедена, че наяве са още по-ефектни!
Особено с релеф! Аз не се справих със звездата от предната задача, но мисля да пробвам със списанията. А засега - приятна неделя!

Toni каза...

Благодаря! Хубав неделен ден и на теб!

district2 каза...

http://lubbopitkocraft.blogspot.com/2012/11/blog-post_25.html

Miss Emerald каза...

Тони, отново при теб е много красиво, стилно, вдъхновяващо! С интерес следя всяка твоя публикация, не знам дали ще мога да се включа, но ако изникне възможност, веднага ще сигнализирам.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...