събота, 29 септември 2012 г.

Абонамент за материали. Какво е това?


Със сигурност много сме тези, изкушени от пазаруването на материали за направата на картички или скрапбук-страници. А знаете ли, че има клубове, в които на принципа на абонамента всеки месец ви изпращат такива, внимателно подбрани от дизайнерите на съответния сайт, а някои от тях и създадени специално за конкретния кит, обединени под обща тема и цветова гама, т.нар. scrapbooking или card kit.


Какво всъщност представлява един такъв кит?

Накратко, това е комплект от специално подбрани материали за скрапбук-страници или картички, предлаган ежемесечно. Принципът на продажбата в повечето случаи е подобен на този на абонамента. Може да се абонирате  и да получавате ежемесечно съответния комплект, но няма пречка и да закупите само един такъв, за да добиете представа какво представлява. Обикновено, когато закупите само един комплект, заплащате малко повече, отколкото при абонамента, при който винаги има някаква отстъпка от редовната цена.

Всеки месечен клуб има различни правила. Част от тях предлагат тримесечен или шестмесечен абонамент, а повечето - безсрочен такъв. Цена за самия абонамент всъщност няма. Заплащате единствено цената на комплекта, който ще ви бъде изпратен. В повечето случаи на посочена дата от месеца вие получавате фактура за дължимата сума или тя автоматично се удържа по посочените от вас данни за плащане, след което комплектът ви се изпраща.

Преди две-три години и аз се бях абонирала за такъв месечен комплект и си спомням с какво огромно нетърпение очаквах всеки месец пристигането му. Беше като ежемесечна Коледа  :)

Впоследствие, когато стилът ми се разви, реших, че предпочитам да подбирам материалите си сама, така че прекратих абонамента си.

От известно време обаче следя комплекта на Simon Says Stamp, снимки от който виждате в тази публикация, и съм на крачка да се изкуша. Това, което ме спира засега, е фактът, че част от материалите са печати и мастила, каквито изобщо не използвам.




Много ми се иска и онлайн-търговците в България да предложат такъв абонамент. Сигурна съм, че ще са много изкушените да го опитат.
Не, няма да искам комисионна за идеята си :) Може да разполагате свободно с нея.
Дори бих помогнала с удоволствие при подбора на материалите.
Което ми дава идея за една евентуална бъдеща публикация - как да си направим сами такъв кит от материалите, с които разполагаме. Ще е интересно да опитаме :)

5 коментара:

BEARKIS каза...

Идеята е много добра,аз съм "ЗА"!!!Благодаря ти,че сподели и да се надяваме в бъдеще да се случи...!Хубава неделя:))

Plamnito каза...

Идеята е страхотна! Аз съм за! Дано си имаме и БГ-кит!

Vesi каза...

Страхотна идея :) И аз съм за, но не знам дали изобщо някой от българските магазини ще може да ни го предложи. Тони, ако решиш да правиш поръчка, може да кажеш да се включа и аз :)
Този сайт всъщност не е ли в щатите.. там е малко по сложна доставката.. затова съм се спирала досега, иначе имат невероятни неща

Toni каза...

Веси, да, Simon Says Stamp е американски сайт. Доставката им при поръчка на продукти до 50 щ.д. е 13-14 долара и пристига в пощата, без да минава през митница. Аз сравнително редовно поръчвам от там.

Toni каза...

Страхооотна идея! Дано я видим и тук скоро! Аз обожавам "кошница с изненади", сигурна съм, че повечето момичета са така!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...