петък, 4 ноември 2011 г.

Предизвикателство "Рожден ден"

Знаете ли, че точно след една седмица блогът ще стане на една годинка. Да, точно преди година - на 11-ти ноември, написах първата си публикация тук. И тъй като първата година винаги е знаменателна, а и скоро не съм ви отправяла предизвикателство, реших, че трябва да отпразнувам тази годишнина с малка игра-предизвикателство. Имате точно една седмица да се включите в него. Темата е лесно предсказуема - рожден ден :) Може да участвате с картичка или друг проект, който досега не е бил публикуван в блоговете ви. Следващият петък ще избера една от картичките/проектите и този, който я е измайсторил, ще получи малка награда - това блокче с красиви хартии 6 х 6 инча от колекцията на Cosmo Cricket Togetherness + разни други красиви нещица, избрани по мое усмотрение:


Желая ви успех и доскоро!

10 коментара:

Маги каза...

Тони, малко раничко, но честит 1-ви блого-рожден ден! Още много почитатели, красиви творби и много вдъхновение! :)
Повеждам парада за твоето предизвикателство. ;)

vilini каза...

Честито и от мен. Ще се постарая да се включа с нещо създадено специално за повода.

Svetla * каза...

Поздравления за рождения ден на блога ти ! И аз ще се постарая да се включа в предизвикателството , преди да съм изпуснала срока :)

Miss Emerald каза...

Тони, честита ти блого-годинка! Нека честваш още много такива, през които да споделяш с нас прекрасните си картички, да споделяш идеи, иска ми се и още гости да ни представиш, а защо не и някоя нова хрумка! Сигурна съм, че ще ни радваш с много красота!

Unknown каза...

Честито и от мен! Пожелавам ти още много красиви и спиращи дъха картички :)

Le каза...

Хубав празник, на хубав блог! Пожелавам ти Тони и хубави последователи и хубави изводи всеки от тях да си прави!
Показвам моята картичка, з-то я разпознавам за такава, но ако сметнеш, че не отговаря на тази тема, з-то няма типичните символи, моля игнорирай я и я премахни. Поздрави и много Любов в сърцето ти желая!

Bo каза...

Честита годинка! Пожелавам много красота и вдъхновение да бъдат пресъздавани и занапред!

I Love Making Things каза...

Честита първа годинка на блога ти :) Пожелавам ви още много да споделяте, още много да красите мрежата, още много очарование и удоволствие да ви носят взаимоотношенията ви :Р :)

Ellie каза...

Честит празник и от мен! С пожелание вдъхновението да съпътства всички твои дни и начинания!

Пъстър свят каза...

Тони, честита първа годинка на блога ти!
Пожелавам ти нестихващо творческо вдъхновение!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...