неделя, 6 февруари 2011 г.

Слънчева неделя


И ако миналата неделя бе цветна, то тази ще е в цветовете на слънцето. За пръв път успявам да направя картичка за предизвикателството на Двете Елши - Черно и жълто - просто нямаше как да устоя на тази цветна комбинация.
Отново използвах само цветни картони и три от петте пънча, които имам - за кръгове, пеперуди и за заобляне на ъгли. И това, ако не е рационална употреба на материалите:)) Сигурно никога няма да се уморя да повтарям, че липсата на изобилие от материали не може да бъде пречка за креативността. Но пък и веднага признавам, че понякога, с колкото повече материали разполагаш, с толкова по-голям избор имаш да реализираш идеите си. Всъщност най-важното е да се постигне баланс, а затова е нужно познаваш стила си. Аз самата знам, че цветните картони, пънчовете - напоследък, хартиите, стикерите и принтерът често са ми напълно достатъчни, за да направя картичка, която да ми хареса. По този начин не харча излишно за панделки, цветя, дантели, печати и мастила. Естествено, всеки минава през период, в който открива стила си, както и през периоди, в които експериментира и опитва нови неща. Но все пак, ако познаваш себе си и нещата, които харесваш и правиш най-често, пазаруването е много по-лесно и вероятността да купиш неща, които никога няма да използваш, много по-малка.
Желая ви да пазарувате умно и слънчева неделя :)

22 коментара:

Teddy каза...

Тони, това е просто вълшебно! Твоят стил е наистина уникален! Слънчева неделя и на теб!

Unknown каза...

Ако това е стилът ти, то той много ми харесва!

Анонимен каза...

Тони , тази картичка ми е вече любимата твоя! :) Много , много ми харесва! Личи си колко ти е слънчева неделята с това приказно бижу.
Слънчева неделя и на теб! :)
Yellow_

Ганима каза...

Ах, колко слънчева картичка! :)

Хубаво е да знаеш какво искаш да направиш :). Тогава не ти трябва изобилие от материали за реализирането на идеята.

Поздравления за чудесната идея и реализирането й! ;)

LaMartinia каза...

Тони, нямам думи, толкова ми харесва!Браво!

Nelly каза...

Уау, вълшебна е картичката Тони - толкова слънчева и прекрасна, че ме оставя без думи!!!

toni_n каза...

Тони, важни са желанието и усета :)
Може да имаш от всички материали, но въпреки това да не може да направиш нищо хубаво. А ти умееш с малко да постигнеш много! Картичката ти е страхотна!

Цветна и много усмихната неделя :)

Toni каза...

И да не беше толкова слънчева тази неделя, вашите коментари щяха да я направят:)
Благодаря ви!

Te4eto каза...

Рядко виждам картичка, която да ме омагьоса така!!! Иска ми се да кажа още нещо, ама не намирам думички...

Nana каза...

Какво повече да добавя не знам. Страхотна както винаги - нежна, елегантна, премерена - spot on!

kenli каза...

Изискана, стилна и грабваща окото!!!

Chiges каза...

Много е хубава, Тони :). Наистина е изумително с колко малко може да се направи толкова много.

Анонимен каза...

Тони, разкошна е!
Devilkin

Le каза...

толкова ярка и толкова отличаваща се.много ми харесва, истински стилна и много много ми харесва.

Маги каза...

Толкова е нежна, Тони!:)

Rony каза...

Разкош!!!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Толкова е стилна, елегантна и изчистено-премерена! Разкошотия, Тони! Това са моите цветове...а ти си им придала очарование за да станат още пе-любими за мен...!

Korneliya Haralanova каза...

Тони, имаш уникален стил и наистина прекрасен! И тази картичка е много изчистена, но толкова красива и толкова добре обмислена, че не мисля да има нещо,което да й липсва. Невероятна си!

Toni каза...

Благодаря на всички ви! Коментарите ви ме правят много, много щастлива и ми дават страхотен стимул.

Veselina каза...

Тони, тази картичка е истинско творение и вдъхновение! Като я погледнеш, забелязваш, че нищо не ѝ липсва, нищо не дразни окото и не си задаваш въпроса:"Нямаше ли да е по- добре, ако...?". Абсолютно завършена цялост, за мен тази картичка е съвършена в този елегантен, изчистен и изискан стил. Поздрави!

Ariadna каза...

Аз почти няма какво да добавя към коментарите на останалите, освен, че твоите неща се доближават до определението за съвършенство - нещо, от което нито има какво да добавиш, нито какво да махнеш :)

Erum Tasneem каза...

gorgeous!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...