вторник, 1 февруари 2011 г.

Щастие на крилцата на пеперуда


Eдна съвсем кратка публикация днес, за да ви покажа поредната картичка във весели цветове за пролетно настроение. Ако през следващите месеци ви направи впечатление увеличеното присъствие на пеперуди в този блог, виновникът е само един - Марта Стюарт и пеперудения й пънч, с който се сдобих миналата седмица:


Очаквах голямата пеперуда да е малко по-голяма, но всъщност и така ми харесва. Дори много - наистина обичам пеперудите. Мъничките пеперудки пък са толкова миниатюрни, че още не съм им намерила приложение, но и това ще стане скоро. 
С пожелания за щастлив ден се разделяме - до скоро :)

11 коментара:

Ariadna каза...

Тони, отново невероятна картичка! Честито за пеперудения пънч! И аз много обичам пеперудите, а твоите са много стилни и зареждащи.

Маги каза...

Тони, страхотна е! Честита ти нова придобивка! Този пънч и аз много си го обичам. :)

Green-Eyed Girl каза...

Честита ти придобивка и приятно пеперудене!

Lidiya каза...

Много е готина - свежа и пъстрокрила! Тъкмо мислех да те питам с какъв пънч ги правиш защото ги забелязах още в един от предните постове, но ти сама сподели :) Поздрави!

Анонимен каза...

Пак прекрасна картичка. Харесва ми съчетанието на хартиите и пънча е страхотен! :)
Yellow_

Nana каза...

Супер сладка както винаги в страхотни свежи цветове :)

toni_n каза...

Страхотна е! Толкова слънчева и зареждаща с настроение! А пеперудките са върха!
:)

Toni каза...

Благодаря ви от сърце!

Teddy каза...

Уникална е! Имаш невероятен усет за форма и цвят! Много ми харесва!

Veselina каза...

Картичката е невероятна! Страхотно пролетно и свежо настроение създава!

Tee каза...

Absolutely beautiful card

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...