вторник, 18 януари 2011 г.

Welcome


Досега  не бях публикувала в блога такава картичка , но реших, че новите съседи заслужават специално внимание. Всъщност ние нямаме нови съседи, но пък е добре да си подготвен за всякакви ситуации :) Още повече, че трудно можеш да откриеш интересна картичка в книжарниците, с която да поздравиш някого за новия му дом. За да направя тази картичка, използвах къщичка от дебел крафт картон - chipboard, която отдавна стоеше сред материалите ми и така и не намирах повод да я използвам. Eто такава:


Струваше ми се твърде голяма и някак безинтересна. Първата ми мисъл бе да я облепя с цветна хартия, но после ми хрумна, че къщичката ще стане много по-интересна, ако очертая формата й на няколко листа различна хартия. Така и направих. От единия лист изрязах покрива, от другия - комина, а от третия - цялата къщичка. След това залепих върху него коминчето и покрива и се получи една шарена и весела къщурка. А самата форма остана за бъдеща употреба. Понякога креативността може да бъде и икономична :)
Желая ви усмихнат ден!

8 коментара:

unicorn каза...

Тони картичката е станала страхотна:)))Много е хубава къщичката:)))Аз да ти кажа бих направила абсолютно същото:))))Понякога обичам да си запазвам някои неща за по-късно :)))

Маги каза...

Много пъстра къщичка. Чудесна картичка, Тони!
Надписа Welcome готов ли ти е?

Unknown каза...

Тони, чудесна е. Много ми харесват хартиите, които използваш, а цветовете са прекрасни!

Toni каза...

Радвам се, че картичката ви харесва.
Маги, надписът е от стикери на букви - от тези листчета, на които има цялата азбука.

Маги каза...

Благодаря, Тони! И аз предположих, че е нещо такова, но все пак за по-сигурно реших да попитам. :)

Nelka каза...

Аз,честно казано,вече нямам думи за твоите картички

Chiges каза...

Много е хубава :). Много ми харесва и съчетанието на цветовете, и съчетанието на надписите :).

Toni каза...

Нели, разсмя ме:))
Chiges, благодаря!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...