сряда, 8 декември 2010 г.

Открития в мрежата - за сръчни ръце


Знаете ли от какво са направени тези чудни снежинки? От макарони. Да, различни форми макарони, залепени една за друга с лепило, боядисани с бяла боя и поръсени с брокат. Аз не се славя с особена сръчност, нито с огромни дози търпение, но сигурно ще опитам да спретна няколко за украса на елхата ни. Пък и всъщност никак не е трудно. Ако и вие искате да го сторите, ето линк към самата публикация, в която процесът е описан стъпка по стъпка, в блога на Katy Elliott.

Тази елха от копчета, направена от Julie Fei-Fan Balzer от Balzer Designs, също привлече вниманието ми. Чудесна идея за коледен декор. Мисля да я трансформирам в мини-вариант, като я използвам за украса на картичка. Предполагам, че ще се получи интересно.

А вие създавате ли сами част от коледната украса на дома си?

3 коментара:

Nelka каза...

Много интересни идеи,елхичката ме впечатли. И аз обичам да си правя украси (със и без повод) и мисля да пробвам елхичката, но за снежинките,колкото и да ми харесват едва ли ще имам нерви

Le каза...

прекрасна връзка, мерси!

Toni каза...

Няма защо:))
И ако някой направи нещо, нека се похвали, като пусне линк.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...