събота, 17 ноември 2012 г.

В очакване на Коледа - ден пети

 

Не знам за вас, но аз, когато правя картички, създавам около себе си истински хаос - и като пиша хаос, имам предвид Хаос: материали навсякъде около мен - не само на масата, на която работя, но и на земята около нея - очевидно два квадратни метра не са ми достатъчни. Хартии, шаблони за изрязване, лепила, ножици и какво ли още не. Често ми се случва да не мога да открия нещо, което само допреди няколко минути съм държала в ръцете си. Или да се разхождам у дома със залепени на най-невероятни места по мен буквички, перли и разни други дребосъчки. Истинска трагедия :)

Може би затова, когато прочетох за идеята, която ще ви споделя днес, се почувствах като истински откривател. 
Е, още не съм я приложила на практика, но тези дни ще опитам.

Идеята е, когато започнете да работите, да сложите наблизо голяма празна кутия - такава от обувки например. И да поставяте в нея абсолютно всички материали, с които работите, вместо да ги пръскате навсякъде около себе си. По този начин не само ще откриете лесно това, което търсите, но и когато приключите с работата по картичката, може просто да вземете кутията и бързо да приберете всички материали по местата им.

Сега ми хрумва, че по този начин може да направите лесно и следваща картичка със същите материали, но с малко по-различно звучене от предходната като част от серия картички.


Коледната идея днес са тези звезди, направени от фолио - множество снимки и подробни инструкции може да откриете в thrive.


12 коментара:

Kati каза...

Добро и усмихнато съботно утро с дъх на кафе и канелени сладки.
Много е свежа картичката, а звездите ще ги пробвам като спре да ми тече носа, че сега трудно стоя наведена :)
Колкото до кутиите - редовно ги ползвам, защото се налага бързо да прибирам дребни и опасни нещица заради бебето -в резултат вече имам 2 кутии с "текущи" проекти...като летните ми картички, сватбени такива и тн. Може би днес е добър ден да ги разчистя и да отворя място за коледните...

Toni каза...

Добро утро и благодаря за хубавите сутрешни поздрави. Ето че кутиите могат да имат и друга цел - безопасност у дома :)
Бързо оздравяване!

Villi каза...

Страхотна идея! Обeзателно,ще я пробвам при първа възможност:-D При мен ХАОСЪТ е страшен ,като се развихря и определено имам нужда от нов подход,така че приемам всякакви съвети:-D Благодаря!:-)

Диляна каза...

Ох, Тони, болна тема засегна! :-D При мен положението е същото, ако не и по-страшно, защото освен лепила, ножици, 5-6 блокчета хартии, тример, шаблони и биг шот, има и около 100+ разпръснати маркери. По-лошото е, че сега като правя всеки ден по нещо, нямам нервите всеки път да оправям след себе си и просто оставям всичко върху масата. Добре, че имам добър и любящ приятел, иначе досега да се е отрекъл от мен в Държавен вестник :-D

Много ми харесва днешната картичка. Искам да се включа поне веднъж и в твоето предизвикателство и се чудех дали мога да ползвам като вдъхновение някой от скечовете на картичките ти. Много ми харесват и предразполагат към развинтване на въображението :-)

Желая ти прекрасен уикенд :-)

Toni каза...

E, явно творческият процес неизбежно е свързан с хаос - или поне ние сме доказателство за това :)
Диляна, скечът е чудесна идея. Поздрави и хубав съботен ден!

kenli каза...

Толкова искрящи и вдъхновяващи са твоите картички!!!!! Обичам ги, защото ми носят много позитивизъм и настроение!Прекрасен уикенд ти желая, Тони!

Toni каза...

Благодаря, Кенли! Много си мила и толкова положителна. Желая ти щастлив ден с много усмивки!

district2 каза...

Май аз ще съм първа:
http://lubbopitkocraft.blogspot.com/2012/11/blog-post_520.html

Хайде, приятен ден и лека работа!

Toni каза...

Благодаря! Страхотно включване в предизвикателството :)
Хубав ден и на теб!

Kati каза...

Ето я и моята звезда: http://kakichka.blogspot.com/2012/11/blog-post_20.html

Toni каза...

Една звезда и от мен:
http://toni-tochica.blogspot.com/2012/11/5_21.html

Диляна каза...

Ето и моето скромно участие, вдъхновено от тази картичка :-) http://cardsandthoughts.com/christmas-series-card-14/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...