вторник, 6 декември 2011 г.

Семпли картички за рожден ден


Продължавам да пренебрегвам упорито факта, че е вече е декември и че коледните празници тепърва предстоят и да правя картички със съвсем различно звучене от това, което се очаква по това време на годината. Или компенсирам сивотата навън с ярките цветни принтове, или просто - за пореден път - ми се иска да направя нещо различно от очакваното.
Между другото точно тези две картички, както и вчерашната такава, се получиха изключително бързо и лесно - направих ги буквално за половин час с лекота и удоволствие. Отдавна не бях чувствала такъв ентусиазъм, доверие в себе си и и вдъхновение. Благодарение на един разговор осъзнах, че напоследък не си позволявам свободата да бъда себе си - поне що се отнася до картичките. Колкото повече последователи на блога имам, и колкото повече посещения отчитам, толкова повече започвам да си възлагам някакви свръх-очаквания. Да правя моите си - минималистични и семпли картички, започва да ми изглежда като предаване на някакво доверие. Сякаш всичко, излязло изпод ръцете ми, трябва да е някакъв невиждан шедьовър. Е, очевидно ги нямам тези вълшебни способности:))  Така че май е време отново да започна да правя картичките, които ми се отдават, без да мисля за това дали някой не би ги намерил за твърде елементарни. И тогава - усещам, всичко ще си дойде на мястото.

8 коментара:

Nana каза...

Тони, обожавам сеплите ти картички и стила ти като цяло. Хич не ми се иска да залитнеш в някаква сруга крайност да си призная. :)
И да попитам каква е хартията с цветенцата? Още вчера като я видях се вклюбих безвъзвратно. ♥♥♥

Green-Eyed Girl каза...

Много свежи картички, Тони. Цялата си ти в тях. Не знам какви битки водиш в себе си, но си мисля, че трябва да правиш колкото се може повече картички. Семпли и усмихнати :)

Toni каза...

Нана, благодаря ти! Хартията е уникално сладка, нали - на October Afternoon е, от колекцията Side Walks.

Green-Eyed Girl, колко точно само си го казала - направо битки водя със себе си. Все ми се струва, че това, което правя, не е достатъчно добро. Но ще си науча урока някой ден :)

Miss Emerald каза...

Тони, радост за очите са тези твои толкова цветни, пъстри, изпълнени с тези живи и слънчеви цветове, картички! И да знаеш, че ако спреш да ни радваш с тях, тогава ще предадеш доверието, което сме ти гласували! Бъди такава каквато си, прави това, което ти доставя удоволствие, носи ти радост и удовлетворение. Никой от твоите последователи нямаше да те следва, ако не беше оценил твоя толкова твой си стил! Давай смело напред! Това си си ти и точка!

Lionelsa каза...

Miss Emerald, е казала каквото мисля и аз, така че няма да я повтарям.

И да знаеш, че много ми липсва твоето творчество и зареждащия ти изказ:-)

Te4eto каза...

Спокойно, бе! Харесваме ги!!!

Toni каза...

Хаха, спокойна съм :) Не, сериозно - благодаря ви за окуражителните думи. Понякога човек има нужда да чуе точно такива.

Maria каза...

Картичките са много хубави...
Семпли и уникални,
поздравления от мен :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...