вторник, 22 февруари 2011 г.

Честит рожден ден!


С тази картичка специално поздравявам Двете елши за първия им рожден ден. От сърце им пожелавам успешен бизнес и много клиенти! И напълно егоистично си пожелавам съвсем скоро да започнат да предлагат от продуктите, които пазарувам аз :)

Не устоях на предизвикателството да направя още една картичка, без да използвам декоративна хартия. Този път в няколко нюанса на синия цвят с малко бяло за акцент.

Скечът е от блога Unscripted Sketches и изглежда ето така:



14 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

Много свежо, синьо и стилно!

kenli каза...

Блестящо изпълнение!!!

Rossitca каза...

Тони, харесва ми;-) първо синия цвят ми е любим във всичките му тоналности, второ с тези геометрични форми, предполагам, че вчера имаше предвид тази картичка ? Или се бъркам

Toni каза...

Благодаря ви!
Да, Роси, точно нея имах предвид.

Teddy каза...

Много е изискана!

Le каза...

Супер много харесвам картички без цветни хартии.

Maria Tchotcheva каза...

Страхотна е! Изчистеният ти стил, Тони, много ми харесва.

Nelka каза...

Разкошна е , много свежарска

Анонимен каза...

Тони, това е съвършената картичка!
Поздрави,
troya

Toni каза...

Ех, как се радвам, че ви харесва. Малко нескромно си признавам, че и на мен ми допада :))

Маги каза...

:) Тони, веднага ме спечели със синия цвят. И на мен много ми харесва.

StephC каза...

Love the monochromatic look. Great job with the sketch this week. So glad you joined US!

Angy каза...

Wow! So clean and simple. Stunning. Great take on the sketch. Thanks for creating with us at Unscripted.

Rali каза...

Много ти благодаря за прекрасната картичка за рождения ни ден и за пожеланията:) Много ми харесва - толкова е прохладна като морето в слънчев ден!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...