четвъртък, 20 януари 2011 г.

Картичка за любовта в геометрични форми


Това сигурно е най-странната любовна картичка, която сте виждали. Без никаква цветна хартия, без никаква украса - само надпис и картони. Прави линии, геометрични форми, необичайни цветове. Дори на мен - а аз никак не се страхувам от необичайното, ми се вижда малко странна:) Но пък веднага ще си призная и че ми харесва, именно защото е различна.

В темата за правене на картички във форум Bg-Mamma си говориме за това как се ражда една картичка, за процеса по създаването й, и реших да постна моя отговор и тук, ако на някой му е интересно:

За да започна да правя една картичка, вариантите са два - или съм видяла нещо, което ме е впечатлило и нямам търпение да го използвам като вдъхновение или просто ме сърбят ръцете да направя картичка, без да имам никаква идея каква ще бъде. Рядко правя картички по конкретни поводи, да не говорим за поръчки.

Тъй като почти никога не използвам печати, надписите ми винаги са разпечатани на компютъра, така че започвам от тях. Следват картона и хартиите. Ако имам някаква предварителна представа какъв искам да бъде крайният резултат, търся нещо подходящо. Ако нямам, просто ровичкам из тях, докато видя нещо, което да ме вдъхнови.След това или картичката се получава много бързо - буквално за 10 - 15 минути или просто не върви.

Усетя ли, че се измъчвам, никога не продължавам с конкретната картичка. Просто я изхвърлям или използвам някаква част от нея и започвам отначало. Много често я оставям да "отлежи" и се връщам към нея след няколко дни - тогава, много интересно, нещата се получават отведнъж.
Може би и затова рядко картичка ми отнема повече време - не се ли получи в първите 10-15 минути, просто си знам, че няма да се получи в този ден.

Що се отнася до вдъхновенията ми - тъй като рядко мога да започна да правя картичка по тях веднага, или си записвам идеите, или ако е снимка, я запазвам на компютъра. Интересното обаче е, че рядко ме вдъхновят други картички - по-скоро вдъхновението ми идва от надписи, корици на книги, принтове, реклами в списания, цветови комбинации, продукти на графичния или индустриалния дизайн. Затова и не се учудвайте, когато в своите открития в мрежата ви споделям продукти, които на пръв поглед нямат нищо общо с правенето на картички. Те също много често ми служат за вдъхновение.

5 коментара:

Lulu каза...

Картичката е страхотна! Точно такова нещо бих подари аз.Никога не съм харесвала напудрените, розови и сълзливи обяснения. Ако искаш да кажеш нещо такова, просто го казваш и тази картичка е точно това! Наистина много ми харесва!

Toni каза...

Лулу, много се радвам, че ти харесва тази толкова необичайна, но пък оригинална картичка. Явно ни допадат едни и същи неща :)

Маги каза...

И на мен ми харесва. :) Посланието е достатъчно. Няма нужда от нищо повече. :)

Krasiana Kostova каза...

Ти си моя нов ФАВОРИТ!!! Жестоки са, всичките до една! Страхотен блог!

Toni каза...

Маги, благодаря!
Krasiana, добре дошла! Много се радвам, че картичките и блога ми ти харесват.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...